maanantai 4. elokuuta 2014

What if God was one of us?

Oon kotiutunut riparilta! Oli muuten aivan uskomattoman upea viikko!! Oon ollut varmaan 8 eri riparilla isosena, ja tää meni suoraan top kakkoseen tosi ihanien riparilaisten ja vetäjien ansiosta! Vähän jänskätti alussa että miten kaikki sujuu kun mä oon kuitenkin niin paljon riparilaisia vanhempi, mutta meni tosi hyvin ja tultiin tosi hyvin juttuun kaikkien kanssa! Riparilaiset oli aivan tosi suloisia ja hauskoja, ja muut isoset ja vetäjät ihan tosi huippuja, joten todellakin yks ikimuistoinen viikko! En oo aikasemmin ollut näkemässä että riparilaiset ois ollu niin surullisia kuin mitä ne oli eilen kun piti mennä nukkumaan, ihanat pikkuset <3
Paaaljon sydämiä <3 PS. Vaikeeta varmaan arvata kuka väsäs ton kyltin ja mokas ton hashtag merkin ihan totaalisesti...
Viikkoon sisälty ihan tosi paljon ohjelmaa. Uimista, leikkimistä, laulamista, lentopalloa, Fear Factoryä, hartaushetkiä, SYÖMISTÄ, chillailua, naurua, just semmonen täydellinen ripariviikko! Oon nyt pelannut enemmän lentopalloa kuin koko elämäni aikana ja en muuten usko että oon aikasemmin ollut ripareilla missä tuli niin paljon inside läppää nimimerkillä: #allatrivs #baggerslag #whathappened #highfive.
Perjantaina mä pidin oman iltahartauksen ja aiheena oli tietenkin perhe, rakkaus ja ystävät. Kerroin yhden söpön tarinan tytöstä joka halasi isällensä heipat lentokentällä ja molemmat toivoivat toisilleen paljon aurinkoa jotta elämä olisi valoisaa, paljon sadetta jotta osaisimme arvostaa aurinkoa, paljon uusia tuttavuuksia jotta heipat ei tuntuisi niin raskailta, ja lopuksi kuunneltiin "mun" biisi viimevuodelta: Ed Sheeran - All of the Stars. 
Oon ollut kotona 4 tuntia ja nyt jo ikävä takaisin. Mulla kestää aina vähän aikaa päästä selaisesta "leirimodesta" pois. Nytkin lauleskelen jotain riparibiisiä ihan fiilareissa.
Tänään otan suunnaksi mun parhaan kaverin kämpän. Siis mun paraskaveri on asunut omassa kämpässä jo vuoden ja mä en oo koskaan käynyt siellä? Ei elämän kevät... Parhaat tyttökaverit ja jäätelöä tiedossa, parastako?

4 kommenttia:

  1. ihana et oot nauttinut olostas! ja sulla on I_H_A_N_A lauluääni, en kestä!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua ootko stalkannut youtubea :D Mutta kiitos kivasta kommentista!

      Poista
  2. I can see the fingerprints of God.... :DD

    VastaaPoista