keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Moikka!

Kukkuu kaverit! Kolmas päivä täällä riparilla pulkassa ja sen voin vaan sanoa että täällä on todella hauskaa. Mulla on sellainen hassu tunne että mä katson maailmaa eri tavoin, mutta samalla tuntuu siltä kuin en olisi ollut koskaan missään ulkomailla, ja varsinkaan kokonaista vuotta. Mähän olin viimevuonna riparilla 1 viikon ennenkuin lähdin jenkkeihin ja nyt menin riparille yhen viikon sen jälkeen kun tulin. Miten ihmeessä tässä oli vuosi välissä?! En käsitä. Kaikki on niin tavallista mutta kuitenkin hitusen erilaista. Erilaista on ainakin se että äiti ei oo tekstannut mulle joka päivä, mitä se ois vuos sitten tehnyt. Kai se nyt tietää että kyllä mä pärjään. Ja niinhän mä pärjäänkin. Haluun vaan toivottaa kaikille huippua viikkoa! Luin äsken kans läpi noita kysymyksiä mitä kysyttiin ja vastailen tosi mielelläni kaikille kunhan tuun kotiin. Haleja ja pusuja ja hyviä öitä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti