tiistai 5. elokuuta 2014

Peiliselfiet

Eilinen oli niin hassu. Mun paraskaveri anto sen osoitteen, ajoin sinne ja parkkeerasin ja sit mun piti soittaa Katulle ja kysyä että MISSÄ HITOSSA SÄÄ ASUT?! Kuinka usein sitä ei tiedä missä oma paraskaveri asuu?
Anyways, syötiin jätskiä ja maattiin Mian ja Katun kans Katun sängyssä ja juteltiin ihan kuin ennen vanhaa. Mikään ei voita parhaimpia ystäviä (vaikka on mulla Helmiä ja Satua ikävä..)! Tulin kuitenkin aikasin kotiin ja menin aikasin nukkumaan koska oli piitkä viikko takana eikä ollut mitään ongelmaa nukahtaa.
Tänään heräilin ekaa kertaa siinä kaheksan maissa, katsoin yhden jakson Vamppyyrikirjoja ja nukahdin uudestaan ja heräilin vasta puol kaheltatoista ja tuntui kuolemalta. Kahdelta ajoin Selloon ja tapasin Mian, kierreltiin kaupat ja ostettiin jätskiä ja syötiin auringossa. Mä kävin myös pankissa asioimassa ja sitten mentiin Mian luokse. Meillä on semmoinen pieni haave että muutettais yhteen Helsinkiin ensvuodeksi joten kateltiin asuntoja ja löydettiin yks tosi kiva, mutta pessimisti ei pety joten en uskalla sen enempää asiaa toivoa.
Olga Tampereelta tulee tänään Espooseen ja majoittuu mun/Linnean luona joten otan nyt suunnaksi Linnean talon tuossa 50m päässä! Illalla pitää vielä hakea mun pikkuRobbari sen lätkätreeneistä koska sen vanhemmat on veneilemässä. 
Oltiin sattumoisin tänään veikan kans kaksosia <3 PS. kuka löytää meidän iskän...?

5 kommenttia:

  1. niimpä mia oot nolo mis parta true amis

    VastaaPoista
  2. Hei oikeesti en kestä itteeni, katon yhen lemppareihin lukeutuvan youtuberin videota, joka just selitti menevänsä jollekki kids with special needs -leirille avustajaks tai jotain, ja se on VIRGINIASSA. Olin hetken aikaa ihan silleen et OMG VIRGINIA HOW COOL IS THAT Mia Helmi ja Satu jee siistiä ja sit tajusin et mitäköhän hittoa taas? Ihmisiä, joista en oikeesti tunne ketään, on ollu samassa osavaltiossa, kuin hienoo? XD ja joo pakottava tarve jakaa tää tarina D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDD Just paras Roosa, nauroin! Todellakin siistiä hei!!! Hahahah nauroin tälle!

      Poista