torstai 7. elokuuta 2014

Ihanaa elämää!

Jospa ihan alkuun laitan mun uuden jeesusbiisin. Tää on niin kaunis ja rentouttava, kuuntelen nykyään iltasin. 
Eilinen oli just ihana! Aamulla lähdettiin Olgan kanssa rannalle jo ysiltä. Suuntana oli Bodom järvi ja Oittaa Espoossa! En ollut käynyt siellä varmaan kolmeen vuoteen. Tavattiin siellä mun ihania SUOMENRUOTSALAISIA kavereita (Olgaa stressasi ja jänskätti kun sen piti hengata finlandssvenskien kans...... lol.) ja otettiin aurinkoa ja juteltiin koko aamupäivä. Oli kiva aamupäivä. Näin myös Henrikin jota en ollut nyt nähnyt sitten juhannuksen vuos sitte. Ihana Henkka <3 
Iltapäivällä katottiin Olgan kanssa elokuva The Island kunnes Olga lähti Linnealle ja Kia tuli käymään. Juteltiin Kian kans, käytiin kaupassa ja oltiin vaan. Siinä on kyllä niin ihana kamu! Välillä mä vaan pysähdyn miettimään että miten onnekas mä oonkaan että mulla on näin ihania ystäviä. 

Kasilta Kia lähti kotiin ja Olga ja Linnea tuli meille ja me valmistauduttiin iltaan. Mentiin Helsinkiin ja oli onnistunut ilta! Nähtiin Helsingissä myös Alisa ketä en ollut nähnyt VIITEEN vuoteen! Aivan hullua miten aika menee nopeesti. Tanssittiin (Satu siellä soi Anywhere for you ja Kesärenkaat!!) ja naurettiin koko ilta ja oli vaan hauskaa!
Kun ooteltiin kyytiä ulkona niin yhtäkkiä meidän ohi pyöräilee Haloo Helsingin laulaja Elli ja minä ja Olga vähänniinkun hyökättiin sen kans kuvaan. Se oli tosi tosi mukava ja kiltti ja ihan huipunoloinen tyyppi! Siis ihana Haloo Helsinki, nyt hinalle laukut! Mun maailman parhain äiti tuli hakemaan meidät Helsingistä ja en tiedä miten mutta tavattiin baarin ulkopuolella yks poitsu joka kävi mun kans samaa lukio ja kenen tuuttori olin kun olin lukion kakkosella ja se hyppäs sitte meijän kyytii ja äiti ajo senkin kotiin :DDDD Siis joo-o, välillä sitä kyllä miettii että mitä ihmettä maailmassa tapahtuu. Ainakin oli kaikenmoista mille naurettiin tänään kun herättiin Olgan kans. 
Mua ahdistaa kun mä luulin että kaikki heipat ois nyt sanottu kun tulin jenkeistä kotiin, mutta ei, ihmiset vaan lähtee pois mun ympäriltä. Tänään pitää TAAS sanoa Olgalle heipat koska Olga muuttaa Kööpenhaminaan kahden viikon kuluttua. Kia muuttaa Englantiin. Johanna lähti Ruotsiin. Hencca muuttaa Vaasaan. Emil muuttaa Turkuun. Ja kaikista oudointa on että Linnea muuttaa Turkuun?! Siis mun naapuri Linnea, mä en voi ymmärtää että se ei asu mun lähellä enään kahden viikon kuluttua. No joo, eihän Turku oo mikään USA ja sinne ajaa vaan 1,5 tuntia mutta oon niin tottunut että kävelen aina vaan Linnean luokse naapuriin milloin haluan. Sad. 

Tiedättekö muuten sen tunteen kun on niin paljon tekemistä että et tee mitään? Mulla on niin paljon juttuja mitä pitäisi hoitaa, asuntoa, koulujutskia, kurssijuttuja, kirjoja, opiskelutuet, pankkiasiat, työhakemus, CV... Mä en jaksa tehdä mitään kun en tiedä mistä pitäisi aloittaa. Mulla ois vaikka mitä vielä mitä haluan kirjoittaa tänne blogiinkin, mutta en löydä aikaa. 

Lähen tästä kohtapuolin Helsinkiin hengaamaan Mirren ja Mian kans. Mun äidillä on tänään synttärit joten mennään mun isovanhemmille kakulle. Illalla pitää pakata koska me lähetään huomenna Kreikkaan?! En oo jotenki yhtään ees muistanu että lähdetään kun tässä on ollut nyt niin paljon kaikkea ja kun just olin reissussa niin ei oo ollut sellasta hinkua ees lähteä mihinkään, mutta tosi kiva päästä reissaamaan vaikka ei kiinnostaisi tuo lentokoneella lentäminen enään sitte YHTÄÄN. Mennään Kreetalle samaan paikkaan missä ollaan käyty joskus kun olin 9v. Lomalle, jess!

1 kommentti: