torstai 7. elokuuta 2014

-> Crete

Laukut pakattuna, herätys parin tunnin päästä ja Kreikka kutsuu! Mistä oon eniten innoissani? Ruuasta tietenkin! Siis kreikkalainen ruoka ai että! Mut löytää siis seuraavan viikon ajan näistä maisemista:
Mitäs mun päivään? Nukkumista, kavereita, jäätelöä, isovanhempia. Oltiin tänään äitin synttäreiden kunniaksi kakulla isovanhemmilla ja tattadaa, arvatkaas mitä. Mua pisti ampiainen. Pelkään ampiaita kuollakseni ja mun nenän eteen tuli pörräämään yks, lensin tuolista ylös ja kun sitä ampparia ei näkynyt niin istahdin alas ja en kyllä ehtinyt kunnolla edes istumaan ennenkuin lensin taas ylös koska arvatkaa kuka oli mekko päällä istunut ampiaisen päälle ja ampiainen pisti tuohon oikeeseen pakaraan. Ai ihanaa sanonpa vaan. Mua ei ollut ennen ampiainen pistänyt mutta herraneaika sitä tuskaa. Tää tapahtui 5 tuntia sitten ja mua sattuu vieläkin aivan tajuttomasti, mutta nyt siihen kipuun on tottunut. Tuntu oikeesti siltä että puolpersettä irtoo ihan minä hetkenä hyvänsä. No, ainakaan se ei oo vielä turponut. Ja sen voin sanoa että pelkään ampiaisia tuplasti tän episodin jälkeen. Illalla kävin vielä eKatua ja sen poikaystävää moikkaamassa ja sen jälkeen vielä Linneaa ja Olgaa halimassa, pakkasin ja nyt alan nukkumaan. 
Ihanaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti