perjantai 15. elokuuta 2014

Lähdetään kauas pois, sinne mis on lämmin


Ollaan kotiuduttu ihanasta Kreikasta. Oli kyllä niin rentoiluloma! Ainoa jännitys oli kun ajettiin kotiin Elofonisistä maanantaina. Aivan HULLUA pientä tietä joka nous korkeelle vuoristoon ja jumalauta että pelotti kun iskä jollain huonolla autolla joka just ja just liikku mihinkää ajo yks kaistaista vuoristotietä ilman mitään kaiteita :DDDD Siinä oli sitä aitoa YOLO meininkiä! Jopa iskä sano jälkeenpäin että "pakko myöntää että pelotti" ja jos iskä sanoo tollasta niin SILLOIN OLI PAHAT PAIKAT. Tulin kipeeks keskiviikkona ja hirveetä kun kaverit sano että "sulla on salee Ebola, älä tuu kotiin". Läpällähän ne, mutta mä menin ihan paniikkiin. Luin kaiken maailman nettisivuja läpi kunnes totesin että ei, ihan normaali nuha/flunssa tää on. Aion ottaa nyt ihan rauhassa, koska mulla on naama ihan turvoksissa, ei näin kehtaa mennä mihinkään. 
Matkasta voin sen verran sanoa että asuttiin Plataniaksessa, ihan keskustassa rannan vieressä. Käytiin Platanias/Agia Marinassa joskus vuonna 2004 ja oli kyllä koko paikka muuttunut paljon, ainakin siihen nähden mitä mä siitä muistan. 

Lennot kotiin tänään meni ihan hyvin vaan että kiroon Chanian lentokentän maanrakoon, se oli niin pieni ja ahdistava! Lento oli kans joku 50 min myöhässä ja lentokoneessa joku AIKUINEN MIES alkoi huutaa "turpa kiinni nainen" yhdelle lentoemännälle ja mä katoin sitä miestä suu auki että MITÄKÖHÄN IHMETTÄ AIKUINEN MIES?! Välillä menee niin usko tähän ihmiskuntaan, tiedättekö sen tunteen!? Kun tultiin kotiin skypetin heti ihanan Satun kans joka makoili siellä Viennan poolilla<3 Huomenna ois tarkoitus tavata taas kasa kavereita, mutta keitä ja että mitä tehdään jää arvoitukseksi (tää siis tarkoittaa sitä että mä en ees tiedä XD)
Ei tullut hirveen paljon kuvattua viikon aikana, mutta tarjoan nyt kuitenkin pari muokkaamatonta puhelinkuvaa ennenkuin saan kamerakuvat koneelle. 
Saatiin yhestä ravintolasta kukat hiuksiin! Jeejee!
Maanantaina lähtee vika lomaviikko käyntiin. Tarkoitus ois pitää Harry Potter marathon Kian kans, IKEAshoppailla Linnean kans ja käydä Turussa Linnean kämpillä, tehdä reissu Tampereella kaveria moikkaamaan, isostenviikonloppua, kavereiden näkemistä ja suunnitelmissa ois että kävisin parissa asuntonäyttelyssä myös! Hirmuisen paljon juttuja edessä, ja oon vähän kyllä innoissani koulun alkamisesta koska tajusin että mulla ei oo yhtäkään kaveria mun luokalla/linjalla, vaan pari puolituttua, joten ainakin uusia kavereita on näkyvissä ja se on aina positiivistä. MÄ PÄÄSEN OPISKELIJAELÄMÄÄN!

2 kommenttia:

  1. WOOPWOOP OPISKELIJAELÄMÄÄÄ! Mää nyt megakommentoin sulle. :D Mutta tuliko paljo miehiä Kreetalla? ;D Ne on niin limasia. :D Juuhuuu määki oon käyny Plataniaksessa ja Agia Marinassa ja hyi Hanian lentokenttä. Sieltä vessoista ikuiset traumat.

    VastaaPoista
  2. Heeei rakas Platanias! Olin siellä pari vuotta sitten, niiiiin ihana paikka! :) Huippua :)

    VastaaPoista