keskiviikko 13. elokuuta 2014

I love Greece!

Aivan tosi rentouttavat 5 päivää takana. Ei olla oikeastaan tehty yhtään mitään maata järisyttävää, mutta eikai lomalla tarvitsekkaan. Aika on mennyt poolin äärellä ja päiväunilla ja mä oonkin nukkunut varmaan kuukauden univelat pois. Aloin tossa miettimään että en ollu nukkunut kunnolla kuukauteen koska Linnean ja mun matka, jetlagit, ripariviikko...

Maanantaina vuokrattiin auto ja ajettiin Elafonisiin, mikä on sellanen aivan uskomattoman ihana ranta Kreetalla. Käytiin pikkuveljen tyttöystävän Jn kanssa sukeltamassa aivan tajuttoman kirkkaassa vedessä, oli tosi siistiä!! Meidän hotelli on ihan meren rannalla ja täällä on vaan niin nättiä!
Eilen nappasin kuitenkin itselleni nuhan ja tänään olo on ihan tosi huono ja periatteessa koko päivä meni hotellihuoneessa makoillessa. En muistakkaan milloin olin viimeksi kipeenä, mutta tottakai tuun kipeeks matkalla, tää on just tätä mun tuuria.

Perjantaina palataan kotisuomeen ja mun viimeinen lomaviikko ennen koulua alkaa. On iskenyt ihan hullu ahdistus koulua kohtaan. Mä en tunnetusti oo yhtään kouluihminen ja en tiedä että mistä hitosta mä kaivan sitä motivaatiota syksyyn. Mutta oon kuitenkin iloinen että mulla on ihan tosipaljon mitä odotan mun elämältä!

Ensiviikolla otan tehtäväksi uuden blogin perustamisen! Alkaa tää Mia goes AuPair elämään viimeisiä hetkiä. Vähän ahdistaa koko blogi just nyt, koska täällä on niin paljon vanhoja juttuja ja en oo enään sama ihminen kuin vuosi sitten. Haluan vaan keksiä jonkun tosi hyvän nimen, mutta se kaipaa vähän lisää ajatusta ja sitä ei löydy yhtään just nyt. Voikun voisi vaan olla terve...

Toivottavasti kaikki muut on terveenä, kuulemisiin perjantaihin!

2 kommenttia:

  1. Missä päin Kreetaa olitte, kun itsekin kävin sielä lomailemassa tänä kesänä? Kreeta varmasti onkin paras lomakohde mitä tiedän, sinne voi aina palata uudestaan ja uudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Plataniaksessa! Niin on! Ihana Kreeta, se on niin nätti!

      Poista