keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Miniloma alkoi nyt!

Mitä täällä tapahtuu!? Oli taas niin mukava päivä poikien kanssa! Oon ollut poikien kanssa tälläviikolla vähintään 8 tuntia joka päivä ja ei oo kertakaan mennyt hermo enkä oo kertaakaan joutunu suuttumaan? Ne on niin mukavasti mun kans nykyään että on oikein hirveetä kun jätän ne iskälle :D Tänään täällä sato vähän lunta ekaa kertaa. Oltiin sisällä koko päivä, leikittiin, syötiin, LEIVOTTIIN pikapullia ja leikittiin lisää, pelattiin korttia jne. Sitten vein poitsut iskälle. 
Jooo.... taikinasta puuttui puolet aineksista mutta ihan hyviä kanelipullia tuli. Molemmat pojat tykkäsi! Ei oo ehkä mitään pihan kauneimpia kukkia mutta mitäs pienistä!
Mun maailmankaikkeuden parhain äiti oli lähettäny mulle salmiakkikalenterin <3 Ei vois sopivampaa kalenteria löytää.. Tack mamma, du är bäst!

Pojat on siis iskällä perjantaihin asti joten mä otan suunnaksi Satulan ja sohvasängyn. Huomenna tuun aamupäivällä kotiin ja päivällä lähdetään hostäidin kans sen vanhemmille Marylandiin Thanksgiving dinnerille! Perjantaina on Black Friday ja mennään kavereiden kans tarkistamaan meininki ja ottamaan kuvia :D 
Ja iiks, huomenna kun herään tiedän kuka on Suomen Lucia 2013!! Jänskättää!
Nyt vaatteiden vaihto ja menoxxxxx!

2 kommenttia:

  1. sä ja helmi ootte puhunu aika paljon kuinka suomenkieli on vaikeeta yms muutakin suomesta, niin ei se saksn kielikää nii helppoo ole!!

    https://www.facebook.com/photo.php?v=10201126598391015&set=vb.358595060943044&type=2&theater

    terkkui euroopasta XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAHA ei luoja nauroin! Lähetin ton linkin mun kaikille saksalaisille kavereille, mutta niiden mielestä suomi on silti vaikeempaa :DDD

      Poista