tiistai 26. marraskuuta 2013

Eyes bright, chins up, smiles on!

Nyt oli oikein tällainen täydellinen aupparin tiistai. Pojat nukkui melkein 10 asti. Leikittiin kaiken maailman leikkejä lounaaseen asti, lounaan jälkeen pari jaksoa muumeja ja sitten uimahalliin uimaan! Polskuteltiin siellä yli 1,5 tuntia ja oli tosi tosi kivaa! Kotimatkalla pysähdyttiin Subwayhin syömään! Oltiin kotona joku 20 min hostäidin jälkeen :D Ei siinä mitään, oli kiva viettää kiva päivä poikien kanssa. Mun nuorempi oli tänään NIIN ihana. Sain kolme lappua missä luki että "I like Mia", "Mia is cool" ja "<3". Ja sitten kun oltiin Subwayssä syömässä niin kerroin että meen tänään katsomaan leffaa! 

"Mia, are you coming home after the movie?" "Yes, I'm coming home after it." "To our home?" "Yes, why?" "Because I'd be really sad if you'd go back to Finland and back to your home in Finland. I want you to be here."

Voi mun kultaa!!!<3
Oli muuten PIKKAISEN vaikea syödä mun sämpylää kun hiton PEETA MELLARK katteli mua suoraan silmiin ja mä siinä ahmin sitä mun subia joka hajoo käsiin :DDDD

Peetasta puheenollen, lähdin kotoota hetiku olin off, hain Nelen ja Kimin kyytiin ja mentiin VIHDOINKIN katsomaan The Hunger Games: Catching Fire! Ei tässä olla odoteltu kuin hitto 1,5 vuotta. Mä olin niin innoissani että tärisin ja vaan heiluin siinä mun tuolissa :D Ja siis tuo elokuva oli kyllä mun odotusten arvoinen! Harmi vaan että tuntu että se oli supistettu tosi paljon, mutta ihan huippuelokuva! Mulla oli kokoajan perhoisia vatsassa ja tuli kylmiä väreitä ja ääh, ihan huippu oli. Meen ihan varmasti kattomaan uudestaan, luultavasti ensviikolla. Ja siis Josh Hutcherson. Se oli mun eka celebritycrush...... XD Vuosi tais olla 2007 ja siitä asti se on ollu vaan niin ihana. Siis mua hymyilytti väkisin kun sen naama tuli ruutuun. JA SIIS JENNIFER LAWRENCE, WOMANCRUSH. Joo nyt loppui hehkutukset. Ihan tosi hyvä elokuva kiitos ja kuitti. Ja joo ps. towncenterin cinemassa on aina tiistaina kaikki leffat puoleen hintaan joten maksoin elokuvasta $6. Sopi hyvin tähän aupparin budjettiin!
Huomenna vielä keksitään jotain kivaa tekemistä poikien kanssa ja sitten vien ne iltapäivälle iskälle missä ne viettää Thanksgivingiä. Illalla olis sitte sleepoveria tiedossa ja torstaina Marylandiin thanksgiving dinnerille! Life's good :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti