torstai 28. marraskuuta 2013

Happy Thanksgiving!

Eilen oli tosi kiva ilta Sadun luona Helmuskan kans. Käytiin syömässä Olive Gardenissa ja sitten tultiin Sadulle ja katottiin leffa ja juteltiin taas niitä näitä kunnes kello oli tarpeeks. Aamulla herättiin ja puettiin ja lähettiin Helmin kans meille. 
Helmin perhe ei sitte viettänytkään mitään Thanksgivingiä joten kutsuin kaverin mun mukaan ja Helmi lähti messiin Marylandiin viettämään thanksgivingiä mun "hostisovanhempien" luokse. Meitä oli siis isoäiti, isoisä, mun hostäiti, sen veli ja sitte nää kaks Suomijunttia. Oli hyvää kotiruokaa ja hyviä keskusteluita suomesta, amerikasta ja mistä nyt lie. Syötiin hyvin ja saatiin kans nähdä scrapbook siitä kun mun hostäiti ja sen perhe kävi suomessa vuonna 1984 ja siellä ne seiso Helsingin tuomiokirkon edessä vuonna 1984. Oli hauska nähdä tuttuja paikkoja kuvista 10 vuotta ennenkuin mä synnyin.
Löysin kaapinpohjalta ja vetästiin Helmin kans alle 30 sekunnissa :DDD
Kun ajettiin Marylandiin nähtiin tuollaisia pikkutaloja. Ihan kahden hengen kämppä eikö olekkin?
Mun hostäidin iskä otti meijät niitten kellariin ja siis herranjumala sentään kun siellä oli ihan julmettu junarata joka täytti koko kellarin!! En oo ennen nähny vastaavaa. Se on keräilly ja järkkäilly junia viimeiset 17 vuotta tuolla.
Nyt ollaan taas takasi meillä ja otetaan pienet päikkärit koska keskiyöllä meidän lähimall aukee ja Black Friday shoppailut alkaa. Tulee varmaan olemaan hullut päivät x 1000. Helmi jää meille yöks sen jälkeen. Mukavaa elämää jeejee! Nyt päikkärit ja sitten BLACK FRIDAY at midnight! Tänään tulee kunnolla koettua amerikkalaisia perinteitä! Ihan parasta on. Helmin kans ollaan taas naurettu ittemme kipeäks tänään. "Näyttää ihan hautajaisilta." "I'm thankful for....." ja hiljaisuus... JA SIINÄ SE TULI rauhanrikkoja pääs ääneen.

Oon niin kiitollinen siitä että oon kokenu niin paljon huippuja asioita elämässä, siitä että mulla on mahdollisuus olla täällä, siitä että mulla on niin upeita ihmisiä mun ympäriilä täällä ja suomessa. En voisi toivoa elämältä paljoa enempää, mulla on kaikki niin hyvin. SO THANKFUL!

3 kommenttia:

  1. Missä päin Marylandia olitte? Tollaset talot täällä mun hoodeilla on ihan perus kauraa ja meijän talo mikä joidenki mielestä on jäätävän kokonen ihan kalpenee näiden muiden rinnalla! :D Jää meinaan Suomen omakotitalo alueet vähän kakkoseks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne asuu Potomacissä :) Haha joo siellä oli muutenkin sellaisia julmettuja taloja ja ne oli ihan pikkusia verrattuna noihin jätteihin :DDDD Ja jep, suomalaiset omakotitalot, NOLOJA pikku mökkejä!!

      Poista
  2. Rasvaiset hiukset hivelee kasvojani :DDDDD Hei naurisnaama, mitä tää kuvamateriaali oikeen on :DD

    VastaaPoista