sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Sunday funday

No mä en voi joka päviä aloittaa postausta kirjoittamalla "oli mukava päivä" mutta minkäs teet kun oli niin mukava päivä? :D
Aamulla nukuin pitkään ja lähinkin aika nopsaa hakemaan Helmiä Viennasta ja ajettiin Tysons Corneriin ilman navigaattoria ja löydettiin perille. Pakko vähän kehua mun suuntavaistoa. Tuli kyllä tänään todistetuksi että mulla on hyvä paikantaju! Shoppailtiin siis Tysonissa ja sitten Sweet Frogin ja Tj Maxxin kautta Helmi takas metrolle ja mä ajoin kotiin. Puin lisää vaatetta päälle ja sitten mun ranskalainen kaveri Ali joka asuu tossa viereisellä kadulla tuli hakemaan mua ja me päädyttiin TAAS sweetfrogiin joten söin sitten tuplat froyot tänään. Mutta mä söin vaan vanilija froyoa (plus ihan pikkuriikkisen muuta) eikä siinä ole kuin 80cals/115gram joten ei ees oo mitään kauheen paljon! Joojoo, uskottelen ittelleni että se on melko terveellistä:D Noei, mutta ainakin parempaa kuin oikea jätski. Sweet Frogin jälkeen ajettiin vielä toiselle ranskalaiselle joka asuu 20 min päässe meistä. Oli kiva tyttö vaikka englanti olikin sillä vähän hakusessa... Ranskalaiset on tosi mukavia! Ja tosi kiva kun Ali asuu tossa viereisellä kadulla ja sinne kävelee jossain 5 minuutissa! Sillä on kotona sauna ja se lupas pitää saunaillan joku päivä! Just jees!
Kun tulin kotiin juttelin lapsien kanssa ja hitto että pikkunen oli niin suloinen kun tulin ovesta sisään se oli niin iloinen kun se näki mut<3 Voi kultapienoisia kauhukakaroita.
Ihan sairas katse. 
Helmi löys NIIN IHANAN TAKIN. Look at those sweet moves! 
Aiai kylläpä on kutainen tyttö. Golden girl vähän niinku. Aina hauskaa seuraa! Enskerralla kun mennään Tj Maxxiin mä ajattelin stylata Helmin!
Tää oli nyt tyyliin neljäs kerta 11 viikkoon kun mulla oli pitkät farkut jalassa. Syksy tulee, päivällä on lämmin ja sortsikeli, illaksi kylmenee niin että tarttis melkein takkia.
Homehoods<3
Kukkuu ja heippahei! Huomenna taas maanantai! Kauhea angsti, no onneks viikot menee nopsaa (ja viikonloput vielä nopeempaa). Huomenna tulee täyteen 11 viikkoa Jenkeissä eli 77 päivää! Eipä oo kaukana kunnes on jo 100 päivää! Ihan hullua että viikon päästä on jo lokakuu. WHAT?

2 kommenttia:

  1. Hehhehhee, kuolen tähän paikkaan! :D Tuo kuva missä on mun totaalinen repeäminen... Miksi näytän siileltä siinä?! ;o Joo sun stailauskyky ois varmasti mielikuvitusrikas :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatpa vielä nähdä! Ens kerralla Tj Maxxissä on stylausbileet.

      Poista