sunnuntai 22. syyskuuta 2013

A few favorites

Pari lempparia joista lähtee nupit kaakkoon! Nää kaikki (paitsi made in america) soi radiossa tosi tiheään tahtiin täällä! Pieni näyte mun musiikkimausta! Kellään samoja lemppareita? Soiko nää ees Suomessa?:D
Miley Cyrus - Wrecking Ball
Cimorelli - Made in America
Jason Derulo - The Other Side
Phil Phillips - Gone gone gone
Taylor Swift ft. Ed Sheeran - Everything has changed
Chris Tomlin - Whom shall I fear
One Direction - Best song ever

Ja pakko vaan sanoa että rakastan sitä tunnetta kun oon heittäny pojat kouluun ja tuun kotiin ja vaan kaadun omaan sänkyyn takas peiton alle ja jos en halua niin voin makaa täällä kello kolmeen asti :DDDD No, en aio kolmeen asti makoilla, ajattelin mennä kävelylenkille ja ehkä nähdä jotain kaveria! Hyvää maanantai-iltaa sinne Suomeen!

9 kommenttia:

  1. Jahas, siinä kuulu mun eka van daireksön ja olipa ihan kakka. :D Kaikella rakkaudella siis. :D Kyllä mää salaatille voisin mennä, mutta that's all ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei älä nyt toihan on BEST SONG EVER? Kato se musiikkivideo, mä kuolen aina nauruun ku nään sen :D

      Poista
  2. Dom ha nog spelats i finland en tid ren!;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nå aijaa :D Int kommer ja ihåg va dom spela i Finland före ja for o int vet ja nu heller hu nya domdär e :DD Men brabra och puss och kram<3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Niiiiih<3 Oon seurannu Cimorelliä ihan niiden ekasta coveristä saakka! Ja onhan toi One Dircetion ihan kiva kans :)

      Poista
  4. Miley on vieläkin mun yks suosikki ja on niin kauan kun se tekee biisei :) ♡ ♥ ☆ ★

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista