sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Ikävä

Siis oon niin onnellinen että saan olla täällä ja kokea kaikkea kivaa. Ei tässä oo kun kaksi viikkoa niin mä oon ollut täällä jo 3 kuukautta! Sitten ei oo kun 3 kertaa sama määrä ja mä tuun kotiin. Tänään on kivat pläänit kun mennään Helmin kanssa shoppailemaan ja syömään, mutta pakko vaan kirjoittaa että mä kaipaan mun parhaita kavereita ihan suunnattomasti. Siis just äsken kun heräsin niin lähetin Linnealle viestiä siitä kuinka paljon mä ikävöin sitä. Linnea asuu siis mun naapurissa ja ollaan oltu kavereita kakkosluokalta asti. Se aina röyhtäilee mun naamaan ja lyö mua (hyi hitto mikä kaveri) mutta just nyt mua ei edes haittais :---D Sitte ei vitsi että tekis mieli tehdä ihan älyttömiä juttuja suomessa? Mun tekis mieli kävellä Tapiolan Stockmannilla ja kävellä sen tapiolan Stockmannin karkkiosaston ohitse. MITÄ IHMETTÄ? Sitte tekis kans mieli lähteä Karjaalle ja mennä ABC-lle syömään Kian kanssa :D Sitte mietin kans äsken että ois ihanaa päästä hakemaan pikkuveljeä talvella juna-asemalta kun se tulee koulusta kotiin (MÄ VIHASIN HAKEA SITÄ JUNA-ASEMALTA?) Ihan tällaisia ufo-haluja mulla? Täällä jotenkin alkaa ikävöimään ihan perusasioita mitkä ei kotona tunnu yhtään ihmeelliseltä, mutta sitte kun niitä ei voi tehdä joka päivä niin niitä ikävöi.
Noniin, ihanaa sunnuntai-iltaa Suomi. I miss you.

"Distance never separates two hearts that really care, for our memories span the miles and in seconds we are there. But whenever I start feeling sad, because I miss you, I remind myself how lucky I am to have someone so special to miss." 
<3

4 kommenttia:

  1. okej, vitsit ja känner mej som nån stalker, men ja råka hitta din blogg, o den här postauksen e så accurate att ja måst kommentera! :D Ja e själv på 6 månaders utbyte i Skottland o har vari här i lite över 1 månad, o ja saknar mäkelänrinteen uimahalli, skolmaten o vr-tågen o just alla helt random juttun! O sen så klart alla vänner o familjen. Man börjar liksom uppskatta hemlande så mycket mer!
    O ja just de, ja e alltså en av ettorna som va med i skolmusik! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hej Sanna! Ooi Skottland, vitsi så tufft! :) Men joo såå konstiga saker man kan sakna! O de e så sant att man uppskattar hemlandet så mycket! Jag menar, jag gillar USA men guud vad Finland är härligt! Home is always home, så e de bara. Hoppas du har det bra där! Ska börja följa med din blogg!:):)

      Poista
  2. HAHAHHA no jo on maailmankirjat sekasin jos haluut Karjaan ABClle........XD miss you too my wingardium leviosa! (its leviosa, not leviousaaaar)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no ja ba kela att hu siisti sku de int va att käppäile in ti ABC me dej o äta i Hesburger XD vi ha gjort de ba en gång men tuli fiilis fö de! miss you too my bloody hell mate<3

      Poista