keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

My room

Mun rakkaat kattelee mua siellä <3

Siinä mun huone! Tää on tosi viihtyisä ja toi sänky on mahtava! Kaikki tyypit keitä oon tavannu on kertonu että ne asuu basementissä ja että se on semi pelottavaa, joten mä oon tosi happy että mun huone on ykköskerroksessa! Ja sit tää mun kokolattiamatto on niin pehmeä että mä voisin nukkua sillä! Mulla on kans kiva tollanen pikku vaatehuone joka jatkuu molemmille sivuille! Meidän talo ei oo mikään kauheen iso, mutta tosi comfy! Tässä on kaks eri tasannetta, yläkerta ja basement! Mun hostmom on laittanut ihania kuvia pojista joka puolelle ja liimannu pariin seinään söpöjä tekstejä. Meidän takapihalta lähtee The Hunger Games forrest joka on kyllä vähän pelottava kun tulee pimeä mutta päivällä se on tosi kaunis! Takapihalla juoksentelee kans kettuja ja peuroja että joo vähän landelta tuntuu :D
Niin ja sitä mä vaan että siivojat kävi tänään joten sen takia uskallan esitellä mun huonetta!

Nyt lähen kohtapuolin mallille Jn, An ja yhen kolmannen tytön kanssa! Mennään näköjään jätskille joten IT'S A FAT MANS LIFE jatkuu. Mä tuun olemaan ihanan pyöreä pallo kun tuun kotiin. Toivottavasti mun kaverit saa kädet mun ympärille kun ne halaa mua ens kesänä :-D

Ja ps! Mun mami varas tänään lennot tänne!!!! Se tulee kattomaan mua jo 38 päivän päästä! Se tulee eka tänne Washingtoniin sunnuntai iltana ja sitten torstai iltana me suunnataan Nyciin viikonlopuksi! Tulee olemaan niin parasta halata ja nukkua mamin vieressä ja sitten vielä explore Manhattan! Ja äitikin on ihan fiilareissa kun pääsee tänne kattomaan! Se on muuten eka kerta kun mamma tulee tälle puolelle Atlantia. Countdown 38 päivää! Happydance!

8 kommenttia:

  1. Tosi ihana huone sulla! Mulla on kans tollanen samanlainen kokolattiamatto ja se on kyllä niin ihanan pehmeä :)

    Mulle tuli äitiä ikävä nyt!! :( Mulla on ollu tosi vähän koti-ikävää, mutta aina ku kuulee jotain juttua OIKEASTA ÄITISTÄ, ni tulee sellanen halipula-äitinkainalo-fiilis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis toi matto<3<3<3 Rakastan sitä. Eka kun näin kuvan mun huoneesta niin luulin että se on sellane ällö kova karsee, mutta sitten kun tulin tänne niin HALLELUJAH kuinka pehmeä se on!
      Voi sielunsisko!! Mulla tuli kyyneleet silmiin joka kerta kun joku mainitsi jotain äidistä, mutta nyt alkaa helpottamaan ja pystyn sanomaan jotain mun mamista! Ja siis se että nään sen jo 38 päivän päästä helpottaa niin suunnattomasti!!! Onks sun mami suunnitellu että se tulee moikkaa?:)

      Poista
    2. Haha, joo mulla taas on että ku kuuleeki sanan "kokolattiamatto", ni tulee jotain negatiivista mieleen. :D Mutta tuo onki aivan ihana! :D

      Siis aivan ihana ku se tulee jo näin äkkiä kattomaan sua! Mulla tulee iskä ja sen naisystävä joskus alkuvuojesta, tyyliin tammi-helmikuussa ja sitte äiti ja siskot oon miettiny, että ois mukava tulla kesällä ku koulut on loppunu. Että siihen on kyllä pitkä aika jos ne tulee vasta sillon...

      Poista
  2. Toi sänky näyttää just niin ihanalta että sinne kun kerran kaatuis ei koskaan haluis nousta :D Sun huone näyttää muutenkin tosi mukavalta, sellaselta kotoisalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on just sellanen :D Ei tää kyllä ihan vielä omalta tunnu, mutta eiköhän tämä tästä! Hirmuisen hienoa vuotta sulle!!!!:)

      Poista
  3. Voi apua sulla on tosi hieno ja iso huone!! Voisin muuttaa sinne vaik heti :D Yleensä vihaan kokolattiamattoja koska ne menee heti likaseks ja kaikkee, mut toi näyttää tosi comfylta! Mulla tää perhe ei tykkää yhtään kokolattiamatoista (yllättäen ku on suomalaisia) ni täällä ei semmosia ookkaan :D
    Vähän ihana ku sun mami tulee jo noin pian käymään! Mul ei oo viel ihan varmaa pääseekö mun perhe lähtee tulee ku onhan se aika kallista lähtee 4 ihmistä Jenkkeihin, mutta saa nähä :) Jos tulee ni ne tulee varmaan vasta keväällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun huone suomessa on varmaan melkein kaks kertaa tän kokonen että vähän pieneltä tuntuu mutta on tää kiva :):) MÄ ODOTAN JO IHAN INNOLLA POSTAUSTA SUN HUONEESTA!!;) Joo siis tää on tosi pehmee tää matto, jos olis sellane normi kova niin hyi:D

      Nii on tosi kallista, mä kyllä toivon että koko perhe pääsee tulemaan ens keväänä, SAA LUVAN SÄÄSTÄÄ RAHAA :D

      Poista
    2. Aijaa :DD nojoo munki huone kotona on vähän tätä isompi mutta ei voi mitään :D Ja juu postausta tulee sitte ku tää on kokonaan valmis ku täältä tosiaan puuttuu peili ja lipasto (voi apua miten pieneks tää huone sit tulee :OO) :D

      Joo mäki sanoin äidille et ois parempi alkaa säästää :D ja kyllä se ihan tosissaan aina puhuu että tulis käymään! :)

      Poista