torstai 1. elokuuta 2013

"I've got nothing to do today, but smile."

Eilen käytiin tosiaan kattomassa leffa, Journey 2: The Mysterious Island ja mä niin rakastan Josh Hutchersonia. Oli tarkoitus lähteä mallille illalla mutta jäinkin sitten vaan kotiin kattomaan Pretty Little Liarsia.
Tänään hengattiin täällä kotona aamupäivän, sitten lähettiin ruokakauppaan ostoksille ja siis hallelujah, kahden pojan kanssa on todella haastavaa yrittää navigoida isossa ruokakaupassa samaan aikaan kun yrität pitää poikia kasassa. Ostin vähän ruokatarvikkeita ja tultiin kotiin ja mä tein ruokaa. Pastaa ja kanaa. Nää on TOSI nirsoja ruuan suhteen ja se on tosi ärsyttävää joten mä sanoin että "jos et syö lautasta tyhjäksi, et saa jälkkärijätskiä." Vanhempi vetäs tyhjäks, nuorempi ei, mutta vanhemmalla meni 50 minuuttia (!!!!) syödä koska se oli sen mielestä niin pahaa. Että kiitos vaan, kiva tehdä ruokaa tässä talossa :-D. Ruuan jälkeen J ja sen lapset tuli meille playdatelle ja 2,5h hujahti hetkessä! Lapset tuli tosi hyvin toimeen ja nähdään varmaan uudestaan jo huomenna! Ja J on niin ihana ja oon niin happy että tapasin sen!
Olin off tasan kello 18:00 tänään eli 10h päivä. Se on muuten aika pitkä, onneks oli playdate, muuten ois tuntunu ikuisuudelta!!
Vanhempi poika roikku mussa kiinni kun olin jo off ja kun menin omaan huoneeseen niin mun oli pakko lukita mun ovi koska poika istui mun oven ulkopuolella 15 min. No I guess it's a good sign. Ainakin se ei halua musta eroon niin nopsaa kun pystyy :D
Vaihdoin vaatteet ja lähdin siitä Silver Diner nimiseen ravintolaan missä tapasin kolme saksalaista. Yhen niistä olin tavannu jo aupparitapaamisessa, kahta muuta en ollut nähnyt, mutta kaikki oli tosi tosi kivoja ja tultiin hyvin juttuun. Tyypit puhu englantia koko ajan mikä oli tosi kiva! Nään niitä varmaan viikonloppuna leffaillan merkeissä, koska yhden tytön kotoota löytyy leffateatteri. Asuu näköjään jossain rikkaassa perheessä...?:D Oli kunnon perus amerikkalainen restaurant ja söin hampurilaista ja jälkkäriksi oreo cookie milkshake ja herranjumala kun oli hyvää. Pakko mennä uudestaan nopsaa, oon ihan ruokakoomassa täällä ja näytän oikeesti siltä että olisin raskaana, mutta ei se mitään, oli sen arvoista!!
Tulin äsken kotiin, juttelin hostmomin ja vanhimman pojan kanssa ja nyt makaan sängyssä kuolemassa tän mun ähkyn kanssa! Mutta oli taas niin kiva tavata uusia ihmisiä! Huomenna näen toivottavasti Helmiinaa illalla, PÄÄSEN PUHUMAAN SUOMEA EKAN KERRAN KOLMEEN KOKONAISEEN VIIKKOON! So excited!
Lauantai aamuna meen eläintarhaan joka on DCssä parin australialaisen ja jonkun muun kanssa. More people! Elämä hymyilee kun on kavereita! :)
Löysin kaupasta Angry Birds cupcakeseja. Tuntui niin kodikkaalta jotenkin :D
Poikien ruuat + paljon ketsuppia ja juustoa. Oon salee kyllä hyvä kokki!
No kävi vieraita ja koko talo räjähti :D
Yhtäkkiä löysin kolme lasta mun vaatekaapista!?
NAMI
NAMI x 12719029+13+32381923 loputon.
Seura<3

Nyt oon niin loppu. Haluaisin lukea kaikki blogit mitä en oo lukenut mutta 10h työpäivä ja karsee annos ruokaa niin kyllä uni maistuu nyt. Huomenna on jo perjantai ja siitä lähtee liikkeelle awesome viikonloppu! Paljon kivaa tiedossa! Voi kyllä tän au pairin elämä on hienoa just nyt, ei voi muuta kuin hymyillä!
Kiitos ja kuittaus. 

6 kommenttia:

  1. Joo täälläpäin on kans picky eater ja sellanen tahmatassu, että välillä tuntuu ku meiät ois liimattu yhteen ku se ei millään malta päästää mua tauolle! :D Ja istuu kans perus 15min-1½h oven eessä ja oottaa ku herään tai satun vahingossa tulemaan ulos sieltä. :D Ja däämn ku se rynkyttää mun lukitun huoneen ovea niin, että se aukeaa!! Tosin ei nykyään enää ollenkaa, ku oon sanonu sille niin monta kertaa mitä kiinni oleva ovi tarkottaa. :D Se jostai syystä uskoo mua nykyään tosi hyvin.
    Ja ei hitto tuo oreopirtelö on kyllä ihan mielettömän hyvää! Join sitä sillon ku käytiin Johnny Rocketsissa ja ei taivas. Mutta siellä on yks maku jopa vielä parempaa, että joskus ku eksytään Pentagon Cityyn, ni siis samalla sekunnilla Johnny Rocketsiin hamppareille ja pirtelöille. Jotain niin taivaallisen hyvää!
    P.S postasin 9min sitte ja sinä 6min. Aika hyvä ajotus taas vaihteeksi! ;D
    Ja hyvä että oot päässy pahimmasta koti-ikävästä yli :) Mulla oli eilen taas vähän karu fiilis ennenku menin nukkumaan. Tein virheen ja selasin mun valokuva-albumin läpi ja äitin naaman kohalla Niagara Falls.

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva kuula että sinulla on kaikki sielä hyvin :) tääläkin on!! :)

    VastaaPoista
  3. Mitä tarkoittaa "mallille" :) Eh, oon vähän pöhkö :D

    VastaaPoista
  4. The mall = shopping center :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^ Just näin! Elikkä kauppakeskus = mall, joten mä nyt vaan käytän sanaa "mall" täälläkin :D En tiedä kyllä miski...

      Poista