maanantai 15. heinäkuuta 2013

I may not know it, but these are the moments, I'm going to remember the most

Moro! Eilinen iltapäivä ja ilta meni hyvin. Mun hostmom kyseli multa heti kun se haki mut ostoskeskuksesta että miten mä voin ja millaiset fiilikset koska se ihmetteli kun mä olin vähän hiljainen koko aamupäivän, ja niinhän mä olin. Mä ihmettelen kyllä itteeni just nyt. Oon jotenkin ihan itteni ulkopuolella. Joka viides minuutti oon oma itteni ja sitten taas vaivun johonkin outoon tunnetilaan mikä on ihan vieras. Se on sellainen haikea ja confusing kun en oikein tiedä miten mun pitäis olla ja mistä mun pitäis puhua. Kerroin että sen pitää antaa mulle vähän aikaa, että mä yritän tässä hanskata näitä tunnetiloja parhaani mukaan mutta että kyllä tää tästä. Kerroin kans että mulla tulee olemaan vaikeeta nyt alussa kun en tunne ketään ja en tiedä miten hommat toimii, mutta uskon että ajan kanssa paranee. Tän pienen jutusteluhetken jälkeen homma lähti sujumaan ja juteltiin kaikennäköistä ja heitettiin jopa vähän läppää. Oltiin illalla kotona ja syötiin iltapalaa ja mentiin nukkumaan. Mun hostmom sanoi että "tää on nyt sun talo, tee miten haluat ja syö mitä haluat!" joten se tuntui tosi kivalta! Mun hostmom pitää musta kyllä hyvää huolta ja se haluaa että mä viihdyn! Nyt aamulla herättiin ja mä seurasin ja autoin Ctä kun se herätti poikia ja laittoi ne valmiiksi. Sitten ajettiin ne summercampeille ja tultiin kotiin, pestiin pyykkiä ja sit mä skypettelin äidin ja veljen kanssa. Taas muhun iski joku outo tunnetila. En mä halunnut itkeä kun mä puhuin niille mutta itkinpä kuitenkin. Äitikin oli ihan ihmeissään että mitä tapahtuu, koska mä oikeesti en itke usein. No, kai tää tästä tasaantuu. Oon kyllä tosi innostunut aloittamaan vuoteni ja oppia tuntemaan pojat, äidin ja alueen ja muut aupparit! Tykkään tosi paljon kielestä ja tykkään jutella englanniksi. Ei mulla periaateessa oo ollut mitään ongelmia, saan kaiken sanotuksi. Välillä sählään vähän mutta sitten correctaan itteni.
Tänään on tosi easy työpäivä. Oon periaatteessa off koko päivän lukuunottamatta tyylii 3 tuntia. Mutta siis täällä homma toimii, paranee koko ajan! Sunnuntaina lähdetään South Carolinaan!
Yritän tänään lisätä New York kuvat ja kirjoittaa mitä tehtiin New Yorkissa! Tässä mun german-aupparikamut kenen kanssa hengasin! Toivon että voitais nähdä tällä viikolla jo! Valkopaitainen asuu vaan n. 25 päässä ja noi muut joku 35 ehkä? En oikein tiedä, we'll see! Juteltiin kyllä jo valkopaitasen kanssa että nähtäis! Nyt mä haen jonkun snackin (=sipsi tai karkki) ja sit ajattelin istahtaa telkkarin eteen. Ihhanaa tällaista jenkkien läski elämää :D:D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti