sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Boston!

Terveisiä Bostonista!
Eilen herättiin viideltä ja lennettiin Baltimoren lentokentältä New Hampshireen. Lento kesti vaan tunnin joten ei paha. Mun hostmom vuokrasi auton ja lentokentältä oli n. tunnin matka Bostoniin. Hostmom kippasi mut ja nykyisen Au pairin Cn junaasemalle ja me otettiin Subway keskustaan. Käveltiin ympäri, syötiin pizzat yhestä Market Placestä. Se oli vähän niinku Helsingin Kauppahalli.
Quincy market. Ostin tuolta pizzaslicen ja maksoi 3$. Se oli ihan tajuttoman iso. Suomessa ois ollu varmaan jotain 7€.
Nää subwayt täällä on niin rumia ja pitää tosi kovaa ääntä:D

Kävin ekaa kertaa Victorias Secretissä!! Ja herranjumala kun ne rintaliivit on pehmeitä ja mukavia! Löysin tosi mukavat mutta en viittiny ostaa koska mun laukussa ei oo tilaa kotilennolle. Ja sitäpaitsi mun lähellä olevassa kauppakeskuksessa on Victorias Secret! Vähän ajan päästä S, joka on Cn kaveri Cn trainingschoolilta, liittyi meidän seuraan. Se on kans saksalainen ja se oli tosi kiva! Ja tää nykyinen Aupair on kans tosi huippu! S on siis auppari täältä Bostonista joten se vei meidät sitten Harvardiin ja jumaliste että oli siistiä! Ihana kaupunki (tai kaupunginosa emmä tiedä:D), siellä oli tosi paljon turisteja!
Sitten tehtiin kävelylenkki keskuspuistossa jossa oli kans käynnissä joku festivaali. Siellä ihmiset oikeesti tanssi ihan tuhatta ja sataa, jos ois ollu Suomi kukaan ei ois liikahtanukkaa :D
 Harvard vaatteita. Olis tehny mieli ostaa yks paita mut emmä sitä täällä viittis käyttää jos en oikeesti käy Harvardia :D
Campus alue.
Nykyinen au pair unt ich. Takana Harvardin library! Sinne sai vaan mennä ne jotka käy Harvardia...

Illalla käveltiin pitkin Bostonia ja syötiin jätskiä ja sitten otettiin Cn kanssa juna puol kymmenen maissa meidän hotellille. Nukuttiin Hilton Hotellissa ja oli tosi ihana sänky ja nukuin niin hyvin! Aamulla syötiin aamupalaa joka oli kaikkea muuta kuin tavallinen hotelliaamupala. Ei siellä ollut muutakuin pannukakkuja, scrambled eggs, bacon, sausage, pancakes, pullaa, muffins, ja tyylii ainoo terveellinen oli noi hedelmät. Mä söin pannukakkuja ja jugurttia sokerimurojen kanssa ja hui että oli niin makeaa. Aamiaisen jälkeen ajettiin takaisin Bostonin keskustaan ja meille oli varattu sellainen kun Boston Duck Tour. Hypättiin veneen näköiseen autoon joka sitten vei meitä ympäri Bostonia. Yhessä vaiheessa me ajettiin veteen ja autosta tuli vene! Meidän guide oli tosi hauska ja mä ainakin tykkäsin paljon tosta tourista! Pojat kyllä väsyivät eikä niitä oikein kiinnostanut ensimmäisten 30 minuutin jälkeen. Duck tourin jälkeen mun hostmom vei mut yhteen ostoskeskukseen koska ne meni syömään sukulaisille ja mä tulin nyt tänne. C lähti Bostonin keskustaan tapaamaan kavereita. Täällä mä nyt istun Starbucksissa kirjoittamassa. Oon just kävelly tän koko jättimäisen mallin läpi ja kävin ekaa kertaa FOREVER 21ssa ja joo se oli ihan hullua! Niin paljon vaatteita joten mä en loppujen lopuksi ostanut mitään. Aion mennä sinne takaisin kunhan oon valmis tän kanssa, pitää ottaa re-round!:D Kävin kans Hollisterissa ja löysin toisen tosi kivan kaupan: Charlotte Russe (tai joku vastaava). En oo vielä ostanut mitään muuta kuin ruokaa ja junalippuja. Ohho. Onpa outoa. Hengaan täällä nyt kolmeen asti jonka jälkeen hostmom hakee mut ja me mennään lentokentälle ja lennetään kotiin.

Mulla oli tosi kiva päivä eilen! C on tosi mukava ja me tullaan hyvin toimeen. Mun hostmom on tosi kiltti, mutta tottakai me ollaan vielä vähän vieraita toisillemme. En aina tiedä mitä pitäisi sanoa tai mistä puhua, mutta uskon että paranee. Eilen mulla oli hetkiä kun ajattelin perhettä ja suomea ja mulle tuli tosi ikävä kaikkia ja hyvä etten alkanu itkemään. En oo ollu edes viikkoa poissa vielä ja tuntuu siltä kun olisin lähtenyt 5 kuukautta sitten. Tää on kyllä aika hirveetä kun ei tunne ketään. Kaikki on vieraita ja haluaisin vaan halata äitiä tai parasta kaveria. Mutta uskon että mulla tää alku tulee olee vaikein ennenkuin löydän ystäviä ja pääsen tähän elämään sisään. Huomasin muuten tänään että mä ajattelen jo englanniksi välillä. Äsken tossa kaupassa huomasin että kuin näin paidan niin ajattelin enkuks mitä mieltä oon siitä:D
Illalla ajattelin laittaa kuvia mun huoneesta jos vaan jaksan! Nyt lähden Forever 21 round kakkoselle koska enhän mä voi lähteä täältä Bostonista tyhjin käsin!? Ja sitten haen jotain ruokaa automatkalle lentokentälle.

Ja hei ne jotka haluu Au pariksi niin voin ihan lämpimästi suositella Bostonia alueeksi. Massachusettseissä asuu paljon auppareita ja Bostonin keskusta oli tosi kiva!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti