maanantai 15. heinäkuuta 2013

People like us we've got to stay together, hold our head up, nothing lasts forever

Sorppa, en jaksa latailla mitään kuvia kamerasta. Ja en oikeastaan tiedä miksi mun otsikot on usein biisejä. Toi nyt vaan on soinut mun päässä joten... Nyt on päivä pulkassa! Bloggailun jälkeen katoin Pretty Little Liarsin viimeisimmän jakson ja ah hyvää päivää oon onnellinen että Mike Montgomery palasi! Se on niiiiin ihana!! Joo anyway, sen jälkeen nukahdin ja heräsin tuntia myöhemmin kun C huusi että nyt pitää lähteä ruokakauppaan! Mentiin yhteen isoon ruokakauppaan joka oli n. 15 minuutin ajomatkan päässä! Se oli iso ja siellä oli kaikkea! Vietiin ruuat kotiin, syötiin välipalaa ja sitten mentiin hakemaan pojat kesäleireiltä. Sitten oli drop off niitten isän luokse ja sitten C droppas mut pankkiin! Mulle avattiin pankkitili jota voin nyt käyttää! Mun hostmom oli mun kanssa siellä ja sitten me ajettiin kotiin. Kotona me juteltiin varmaan 2 tuntia tosi avoimesti kaikista asioista mikä oli tosi mukavaa ja mä oon taas askeleen lähempänä! Sitten tehtiin ruokaa yhdessä ja momi kävi hakemassa pojat kotiin. Tänään oli hyvä päivä! Huomenna on vähän pitempi iltapäivä koska pojat ei mee isänsä luokse vaan minä ja C hengataan niiiden kanssa kunnes momi tulee kotiin! Odotan innolla mitä siitä tulee! Huomenna saan kans ajaa ekaa kertaa!! Siis tää auto on aika iso, tollainen citymaasturi joten jepajee tulee olee jännää kun oon nyt viimeviikot ajellu Smartilla haha!:D Keskiviikoksi oon sopinut treffit yhen saksalaisen kanssa joka oli mun kanssa au pair koululla!! Jee waiting for it. Yritän kans varmaan tutustua johonkin netin kautta jospa voitais nähdä! Ja mä saan muuten ehkä Iphonen käyttöön tälle vuodelle! Siis musta tulee instagram crazy jos saan sen! Mutta joutuisin sitten palauttamaan sen vuoden jälkeen mut whatevs, haluun sen kuitenkin! Jee musta tulee mainstream!! Tässä vielä kuvia Bostonista ja tältä päivältä!
Meinasin kuolla. Oli niin ihania kenkiä yhessä LOVE CULTURE kaupassa että huhhu! Toi hyllykkö jatku vielä eteenpäin... En vaan viittiny mennä lähemmäksi koska en ois kuitenkaan voinnut viedä niitä lentokoneessa kotiin.
Sori, oli pakko ottaa pari kuvaa Victorias Secretin pukukopista! Siellä oli niin ihana valo! Mun iho näytti niin täydelliseltä ja hiukset oli niin kivan väriset tossa valossa! I see what you did there VS....! Toi valo oikeesti teki kaikesta täydellisen ja peilikin oli niin perkuleen laihistava (onks toi edes sana...?).

Iso Harry Potter fani kuin olen, piti ottaa kuva kyltistä minkä löysin Bostonin subway tunnelista... 
Meidän hotellihuone! Kyllä kelpas!
Siinä meidän sunnuntainen Duck Tour car-boat! Ton nimi oli tyyliin joku awesome Amalia. No ei, I totally just made that up. Emmä muista sen nimeä, mutta kaikilla oli joku hassu nimi!
Lentokoneessa on the way home! Tuli muuten hiton hieno kuva!
Sieltä kaupasta sai ihan tuoreita marjoja ja siis herregud ne oli hyviä!! Ostettiin isot laatikot noita, aion vetää niitä aamiaiseks!
Happy girl heading to bed! Mitäköhän mun naamalle käviXDXD ahahha. Siis mitä mua vaivaa ku otan tällaisia peilikuvia koko ajan. Kui noloa hei!!! Noni, nyt katon elokuvan loppuun ja sit nukkumaan! Huomenta Suomi, goodnight USA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti