sunnuntai 7. syyskuuta 2014

UUSI BLOGI


Heipä hei! Eli tuossa yläpuolella kun klikkaat pääset uuten blogiin. Ulkoasu ihan hakusessa, joten antakaa mulle vähän armoa vielä. Liityttehän lukijoiksi sinne? :)

En voi oikeesti sanoin kiittää kaikkia ihania kavereita ja tuntemattomia jotka on tsempannu mua koko vuoden aikana tän blogin kautta. Siis ihan oikeesti, oon niin iloinen miten paljon tsemppikommenteja sain kun olin surullinen ja miten paljon myötaonnea kun olin onnellinen. Ihmiset, ootte ihan parhaita. Ja lupaathan että jos koskaan näät mut jossain kaupungilla ja tunnistat että "hei toi on se Mia joka oli Au Pairina!!" niin tuuthan sanomaan moi että voin halata sua, koska oot varmaan ollu tsempparina mulle kun sitä tarvitsin ja annan todellakin halin sellaselle ihmiselle.
Ihan oikeesti, KIITOS <3

Melkein 250 000 katselukertaa Mia goes Au Pairilla, ja nyt lähdetään uuteen blogiin.
Nähdään siellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti