tiistai 19. elokuuta 2014

No ihan vaan höpöttelyä

Päivät vaan menee ohi ja mä joudun oikeesti miettimään mitä oon tehnyt! Eilen, maanantaina, menin heti aamupäivästä Mian luokse. Kateltiin taas niitä asuntoja, tehtiin lounasta ja viideks piti lähteä Katun luokse viettää tyttöjeniltaa, mutta suunnitelmiin tuli pieni muutos kun huomattiin että yhdessä asunnossa oli näyttö joten ajettiinkin Helsinkiin asuntonäyttelyyn. Tää asunto oli tosi pieni, mut ois sopinu tosi hyvin mulle ja Mialle. Sijainti oli alle 10min kävelymatka Helsingin keskustasta joten aika bueno. Valitettavasti siellä oli myös 20 muuta jotka jätti hakemuksen joten meillä ei kauheen isot chäänssit oo. Nooh, etsintä jatkuu!
Ajettiin Helsingistä Katulle ja vietettiin kunnon vanhaa tyttöjeniltaa Katu, Mia, Anna, Mirre ja minä. Syötiin paljon jätskiä ja pidettiin hierontatuokioita. Kotiin menin jo kuitenkin kello 22, koska Kia tuli hakemaan mua niille. 

Nukuttiin Kialla yötä ja herättiin kello 7:00 ja alettiin katsomaan Harry Potter and the Half Blood Princeä. Mulla ja Kialla on sellainen traditio että joka kesä (sitten 4 vuotta taaksepäin) kokoonnutaan joko meille tai Kialle ja katsotaan KAIKKI Harry Potterit läpi. Tänä vuonna ei ollu mahdollista pitää FULL maraton, joten meille tuli sellanen 1/3 maraton ja katottiin kolme vikaa leffaa. Oli just chilliä, syötiin sipsejä ja pizzaa ja kateltiin vaa Potteria. Mutta ihan kohta tuo mun ihana Kia lähtee Englantiin :( Muistakaa seurata sen blogia!! KIAINENGLAND.BLOGSPOT.COM!

Kolmen jälkeen iltapäivällä hyppäsin junaan ja menin Leppävaaraan missä Mia otti mut kyytiin ja käytiin kattomassa yks toinenkin kämppä. Tää tuntuu niin toivottomalta etsiä asuntoa Helsingistä. Hinnatk on tooosi korkeita ja hakijoita PALJON... Otin ekaa kertaa reilusti yli vuoteen bussin kotiin Helsingistä ja HUHHU, 5 EUROA jotta pääsee Helsingistä Espooseen. Nyt opiskelijakortti käyttöön ja VÄHÄN ÄKKIÄ. Bussissa istuminen oli yhtä tylsää kun aina ennenkin, mutta kai siihen nyt pitää taas totuutella kun ei oo enää omaa autoa jokapäiväseen käyttöön, varsinkaan kun kotoa muuttaa.

Nyt oon vaan istunut mun sängyssä siitä lähtien kun tulin kotiin ja tähän aattelin jäädä. Huomenna lähetään Ikeashoppailemaan Linnean kans, tehdään kamojenheitto Turkuun ja tullaan illaks kotiin.
Torstaina tänne saapuu vähän jänniä vieraita!!!:D Siitä lisää myöhemmin mutta oon innoissani! Anteeks ku on niin kuvaton postaus, mutta ei oo mitään kauheen jänniä kuvia tullu otettua. On jotenkin vähän toivoton fiilis, mutta mä voin kuitenkin tosi hyvin! Tosi kivoja suunnitelmia tiedossa ja koulukin alkaa kohta ja uus elämä ja kaikkea! Kyllä kaikki järjestyy noiden asuntoasioiden kans jossain vaiheessa. Syy miks stressaan kotoamuuttamista on sen takia että mulla kestää kotoa 1h45min julkisilla kouluun (koska mun koulu ei oo helsingin keskustassa), ja arvaa paljonko houkuttaa lähteä 6:15 kotoa jos kouluun pitäis ehtiä 8:00? Niinkuin varmaan arvaatte niin ei jaksais. 

5 kommenttia: