perjantai 11. heinäkuuta 2014

Rantsupäivä!

Rantsupäivä takana ja hyvin mukava sellainen! Lähdettiin jossain 11am liikkeelle bussilla ja kävellen ja joskus yhden maissa tultiin perille. Pysähdyttiin matkalla froyolle (aamupalalle....).
 Me matkustettiin kahdella bussilla CORONADO saarelle joka oon siis saari (eikai..........) johon pääsee siltaa pitkin San Diegon Downtownista. Oli toooosi söötti saari ja tuollakun asuis niin TÄYDELLISTÄ! Tässä tulee tämmösiä matkavinkkejä mutta San Diegossa kannattaa ottaa päivälippu busseihin ja trolleyhin koska se maksaa vaan 7$ ja sitä voi käyttää niin paljon kuin haluaa ja meille tuli tarpeen!
 Sillalta Coronadoon näkyi ihan huippuja maisemia!
 Tuo ranta oli tosi iso ja ihana! Hiekka oli pehmeintä hiekkaa EVER! Siis mä vaan koskin sitä kokoajan koska se oli niin pehmeetä :DDD Mutta kun se hiekka oli niin hienoa, niin pienikin tuulahdus niin se lensi ja multa löytyi hiekkaa joka ikisestä kolosta kun tultiin hostellille. Toinen asia mikä häiritsi oli että siellä hais vähän pahalle, semmoselle kuolleelle kalalle niiku. Ja ainiin, siellä oli tänään STINGRAY-varoitus, koska yli 30 ihmistä oli saanut pistoksen tänään, joten veteen ei kannattanut mennä.
 Ja tässä mun tuleva kotikatu:
 Kun oltiin otettu tarpeeksi aurinkoa käveltiin Coronadon pikku "keskustaan" tai mikälie nyt on ja nähtiin matkalla pizzaravintola ja päätettiin että tänään on pizzatorstai. Syötiin puoliksi tosi nami pepperoni-feta pizza ja nautittiin. Voin sanoa että todellakin kannattaa käydä CORONADO saarella jos San Diegoon tulee! Se oli tosi söpö ja sinne oli helppoa päästä bussilla!
Onnellinen reissaaja!
Nyt on kimpsut ja kampsut lähtövalmiina koska huomenna kaheksalta aamulla checkataan ulos, otetaan bussi downtowniin ja hypätään junaan joka vie meidät LOS ANGELESIIN! Siis mä oon halunut käydä Losissa siitä asti kun olin 12v. ja nyt vihdoinkin pääsen käymään! Huomenna nään kans Kimia, Lauraa ja toivottavasti myös suomalaista Jessicaa ja mun hullua saksalais-turkkilaista Zehraa! Oon niin yli-innoissani, mutta nyt väsyttää taas että taidetaan mennä tästä nukkumaan pikkuhiljaa. Tässä hostellissa on muuten maailman epämukavimmat sängyt :D Huhhei, tulee oma sänky tuntumaan niin parhaimmalta kun 8 yön päästä pääsen kaatumaan sinne <3 Oon ihan hullun innoissani kotiinpalusta, mutta en missään nimessä tahdo että tää loma loppuu vielä piiiitkääään aikaan!

6 kommenttia:

  1. Haha vähän paras toi Loma Avenue :D Vähänkö mäkin haluun nyt San Diegoon... Seuraavalla kerralla kun meen Caliin ni se on ihan pakollinen!! Mitä muuten meinaatte tehdä LA:ssa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo älä, vitsi mä toivon että asuisin sillä kadulla! :D Ja tää on kyllä tosi kiva, mä ainakin voisin tulla uudestaan! Ongelmana vaan se että maailmassa on niin monta paikkaa mihin haluaisin mennä/mennä uudestaan että en usko että vähään aikaan tuun takas :D

      Losissa turisteillaan ihan varmasti ihan kympillä! Katotaan läpi kaikki Venice beach, Santa Monica Pier, hollywood kyltti, walk of fame, ehkäpä disneyworld ja varmaan jotain celebrity touria. Sähän oot käyny sielä? Onksulla mitään suositeltavaa?

      Poista
  2. Kävelit tos äske vastaan mut en ollu varma olitko sä se:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EI HITTO SALLA!!! :D Mäki katoin et MÄ TUNNEN TON TYTÖN!!! Mut sit enneku tajusin mistä mä tunnen niin olit long gone :DDD Ei hitsi mikä yhteensattuma! Mite ois treffiä pystyyn? Miten kauan oot tääl? Mennää huomenna ulos tanssimaan? :D

      Poista
    2. Mä luen teiä molempien blogii ja kattelin kans et ootte Losis samaa aikaa =D!

      Poista
    3. Hahah Nessa kunnon neiti etsivä :D

      Poista