sunnuntai 1. joulukuuta 2013

What a wonderful day so far!

Aamu lähti käyntiin mukavasti avaamalla ekan luukun salmiakkikalenterista! Namnamnammmm<3
Puoli yheltätoista ajettiin hostperheen kanssa DChen Kennedy Centeriin missä oli "Brunch with Santa" niminen tapahtuma. Siellä oli siis buffe ja joulupukki jota pysty moikkaamaan. Ruoka oli niin niin niin hyvää ja jos olisin viittinyt olisin syönyt kolme lisää lautasta mutta tossa oli jo IHAN tarpeeks :D 
Näkymät John F. Kennedy centeristä. Siellä näkyy Arlington, Virginiaa.
Yrjötown!
Tää toinen pannari ei mahtunu loppujen lopuksi enään :(
Pakko sanoa että tuo cupcake näyttää paremmalta kuin miltä maistuu... Mä en oikeen ymmärrä tätä red velvet kakkua... Se on jotenkin outo. 
Käveltiin koko Kennedy center ympäri siellä kattoterassilla ja kuvailtiin. En halua laittaa kuvia lapsista koska en oo kysynyt lupaa mutta otettiin kuvia koko perheen kesken. Ja siis siellä oli kans grandpa, nana ja hostäidin veli. Oli tosi onnistunut brunssi! Mä tykkäsin tosi paljon! Ja se ruoka <3
Siellä näkyy Washington monument ja Lincoln Memorial!
Jotain tuttua löytyi!

Tän jälkeen ajettiin yhteen saksalaiseen kauppaan: German Gourmet! Aupparit katsokaa jos teidän kaupungista löytyy! JA HERRANEISÄ SENTÄÄN, katsokaa mitä sieltä löytyi!!!!! Olin niin iloinen että hyppäsin melkein kattoon. Teki mieli tehdä jotain kärrynpyöriä muttakun se oli aika pieni kauppa joten ei mahtunut tekemään. Siis tällaiset pikku asiat kotoa tuo niin paljon iloa elämään että ette uskokkaan. Siellä oli kans roll on deodoranttia, mun lempi labello huulirasvaa ja lakumattoja mutta oli niin kallista jotta piti jättää kauppaan ainakin for now. 
Loppujen lopuksi ostin vaan noi kaks suklaalevyä ja läkerolia. Hintaa koko jutulle tuli mukavat 15$ että oli ihan hintavat mutta SO WORTH IT. Lähetin heti viestiä Sadulle ja Helmille ja ne sekos :D Siis onko ees parasta että tässä semi lähellä on kauppa joka myy fazerin sinistä? En voi olla onnellisempi!

Pelattiin äsken vähän lautapeleja vanhimman kans ja nyt lähen kohtapuolin dinnerille Danielin hostperheen luokse. Oi luoja että tänään tulee syötyä. Suklaat saa kyllä odottaa vähän aikaa. Tää viikko on kyllä ollu niin huippu! Hyvä meininki ja ihanaa elämää!

2 kommenttia:

  1. Minkä hintasia nuo kuulat oli ja kai niitä oli enemmänki ku tuo yks pakkaus? :DDD Oon ihan paineissani, koska haluan hakea sen turvaan tänne. Huippu ku siinä lukee Finlandia ja ne on vielä nuita värikkäitä, koska mun on PAKKO viiä nuita joululahjaksi Teksasiin mun grandmalle ja grandpalle!!
    Olet ihana ihminen!! :D Oon joulufiiliksissä, ni oon vähän lällyllä päällä :DDD vaikka kyllä mää oon vieläki vihoissani sulle ja riidoissa ja kaikkea ;;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli about $8? Joo niitä oli siellä kasa :D Hyi älä oo noin lämmin ihminen!!! HAHAHAH love you minun hömppäystävä <3

      Poista