perjantai 1. marraskuuta 2013

Voittoa kohti!

Nyt on vihdoinkin kuume lähtenyt laskuun! Jos koko eilisen oltiin hieman yli ja alle 39 asteessa niin nyt mulla on vaan noin 37,7. Kyllä mä tän vielä selätän! Soitin kylläkin terveysasemalle ja ne sano että jos ei tänään tosiaan tunnu siltä että lähtee laskuun niin ne haluaa että tuun huomenna käymään joten pidän nyt tuhannesti peukkuja että tulee parempi olo. Sain tänään jopa syötyä leivän, mansikoita ja pari keksiä aamupalaks joten on se vähän edistystä kun en oo paljon mitää saanut suuhun kahteen päivään nesteitä lukuunottamatta. 
Yskää on vieläkin ja mulla on varmaan kohta sixpäk (niin varmaan) kun aina kun yskii niin jännittää vatslihaksia ja nyt kun yskin niin mua sattuu vatsalihaksiin :D 

Kipeenä kun ei oikeen mitään voi tehdä niin kattelin taas youtube videoita ja törmäsin pariin herkkuun jotka oli mun lempibiisejä kun olin lapsi. Nyt kun katon ja kuuntelen niin kyllä naurattaa mikä on ollut pop vuonna nakki ja makkara. Mä olin iso Gimmel fani pienenä! Muistan vieläkin kun sain ekan Gimmelin cdn joululahjaksi kun asuttiin vanhassa kodissa :D Muistan kans että tykkäsin eniten Susannasta ja mua aina ärsytti koska mun mielestä Jenni sai aina kaikista eniten huomiota ja Suski ja Usma (?) oli vähän niinku ekstroina siinä :D
Kuka muu muistaa nää?!
Kyllä oli just jees Mia 8vn korvissa!
Tää tuli kait myöhemmin kun 2002 mutta vaatteet... :D

8 kommenttia:

  1. pystyisitkö millään lisään tänne nyt sitä sun hakemus videoo!? :)

    VastaaPoista
  2. Toinen entinen Gimmel fani täällä! :D Huipuinta oli kun olin niiden keikalla & sain niiden kaikkien nimmarit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän! Kuinka epistä että sä pääsit keikalle!:D Nyt oon kyllä kade!

      Poista
  3. mä olin ihan samaa mieltä että jenni sai kaiken huomion! ja suski oli kans mun suosikki xd haha oivoi

    VastaaPoista
  4. Täällä kans yks entinen Gimmel-fani :::::D voi nolous! Mä sain kans sen levyn vissii joululahjaks ja olin niin elämäni kukkuloilla! Leikittiin kahen parhaan kaverin kaa gimmelii ja mä taisin olla Jenni :D ei juma näitä muistoja! Osaan varmaan vieläki puolien biisien sanat ulkoo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD Joo youtubesta katoin sitte joku 5 biisiä ja olin ihan että EI JUMA MÄ MUISTAN TÄN!!!!!!!!!!!!111111111 Hahahahah!

      Poista
  5. Mun entiset lempparit myös, ja kyllä muuten ku tyhjää vaan menee vieläkin biisien sanat kun vaan alkaa kuunnella.... :DD voi äiti-,iskä- ja veliraukkaa kun joutunut kuunnella automatkoilla...

    VastaaPoista