torstai 31. lokakuuta 2013

Happy Halloween!

Not so happy halloween for me... Sängynpohjalta kirjoittelen. Olotila ei oo ainakaan vielä paranemiseen päin. Mutta luin että kuume saattaa kestää jopa 5 päivää tai viikon. Yritän olla ottamatta kauheesti lääkkeitä koska kehon luonnollinen defence on kuume, ja sillä tavalla sitä paranee pikkuhiljaa. Yöksi popsin kylläkin advilin ja kuume lähi laskuun mutta aamulla mulla oli vielä kuumetta ja on edelleen. Cultural Care ja mun LCC on kans ollut yhteydessä muhun ja kysyny vointia ja mun LCC sano että "jos tarviit ihan mitä vaan, niin let me know." joten pisteet CClle! Harmittaa vaan ihan suunnattomasti että mulla menee Halloween ohi. Olis ollut niin kiva mennä trick or treating poikien kanssa koska Halloween on niin iso juttu täällä, ja nyt se menee multa ohi. Kerran elämässä olisin saannut kokea aidon Halloweenin mutta ei. Just mun tuuria. Kuumetta on vielä ihan tarpeeksi (38,8) ja päätä särkee ja yskittää. Mulle on vaan niin epäluonnollista ottaa kauheesti lääkkeitä. Kyllä mun vastustuskyky pystyy itse parantamaan mut, toivottavasti. Eniten ahdistaa se että kuka pääsee hakemaan poikia ja viemään ne jne kun mä en pääse sängystä ylös. Kyllä tää sairastelu saa mut itkemään. Onneks vanhemmat tsemppaa kotona ja kyselee vointia skypen ja whatsapin välityksellä kokoajan. Saman tekee kaverit suomessa ja täällä! Meidän oli kans tarkoitus lähteä Halloween bileisiin DChen lauantaina, mutta jos mulla on tänään melkein 39 asteen kuume niin ei kyllä bailata lauantaina. Noniin kaikki voi sääliä mua.

Lounasaikaan kun kirjoittelin tätä niin ovikello soi, ja siellä takana oli Nele!! Se toi mulle kanakeittoa, kaakaota, pastilleja yskään, ja chocolate chip cookies! Ja sitten pari tuntia sitten sain tekstaria Janinelta että meneppäs kurkkaamaan oven taakse, ja siellä löyty kortti ja suklaata. ONKO MULLA EDES IHANIMMAT KAVERIT TÄLLÄ PUOLELLA MAAILMAA?? That's two friends to keep close, I tell you! <3 Juttelin kans skypen välityksellä eka vanhemmille ja sitte mun isovanhemmille ja ne on kyllä niin ihania js mä rakastan niitä ihan suunnattomasti!!! Tsemppailee mua siellä ruudun toisella puolella ja kuuntelee mun huolia.

Toivon suuresti että huomenna kuume alkaa laskemaan ja että parantuisin viikonlopuksi. Ihanaa Halloweeniä kaikille jotka pääsee sitä juhlistamaan!!:) Aupparit ottakaa paljon kuvia ja lisäilkää blogeihinne että mäkin pääsen kattomaan fiiliksiä. Mä jatkan tästä sängyssä makoilemista. Tiedättekö kun on kipeenä niin kaikki on tosi epämukavaa. Vaikeeta tää mun elämä nyt :D

4 kommenttia:

  1. Voi sua raukkaa :( Tuo ois kyllä just ollu sitä munki tuuria.... Hitto me pietään sitte kunnon pikkjoulupirskeet suomimeiningeillä kertaa 15, ni ainaki saa joulun juhlittua asianmukasella tavalla! Mutta parempi se on, että parantelet ittes, entäku lähet hillumaan puolipukeissa gepardiasussa tuonne ihmisten oville. (Tiiän kyllä, millasen halloweenpuvun ostit!!) ikuistan sulle sitte vaikka tiedät-kyllä-kenen kissanaisasun, ni pääset sääki tunnelmaan mukaan! ;D Paranethan pian <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja saunakin pitää hakea! Gepardiasut XD Kai sä otit kuvan hei?? Koitan tässä parantua :)

      Poista
  2. voi ei sulma on ollut nyt huonoo tuuria! toivottavasti paranet pikaseen !!

    on sulla kyllä ihania kavereita sielläkin päin maailmaa! toivottavasti mäki saan hyvii kavereita sitkun on mun aika lähtee vallotamaan amerikka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nii onkin ihan parhaat kaverit täälläkin puolella maailmaa!:) No kyllä varmasti saat hyviä kavereita!! Ihanaa kun säkin oot tulossa tänne :)

      Poista