perjantai 29. marraskuuta 2013

Friday!

Jännää nähdä kun meidän lähimallissa oli niin paljon ihmisiä!!
Huppari ja yogapants! Leffaillan kuteet. 
Aamulla heitin Helmin metrolle ja tulin kotiin makoilemaan. Neljältä Kim tuli hakemaan mua ja ajettiin mallille. Mun piti pysyä sieltä poissa mutta en pysyny. Ostin neuleen Hollisterilta -40%. Sitten ajettiin moikkaamaan Lauraa ja sitten ruokakaupan kautta kotiin. Kim on niin söötti ku sillä onnii hauska ja ihana huumori! Laulettiin ihan täysiä autossa ja hassuteltiin. Kim sanoi mulle kans että "I love your weird sounds, Mia." Samaa kuin mitä mun parhaat kaverit suomessa sanoo mulle XD Musta lähtee aina välillä sellaisia ihan ufoja ääniä? Käväsin nopeesti kotona ja moikkasin perhettä ja sitten ajelin tänne Larille ja nyt katsotaan leffaa! New years eve! Hauskaa kun se ollaan kuvattu new yorkissa ja mä tunnistan paikkoja!! 
Oli tosi chill päivä mutta mua väsyttää nyt jo hirveesti :D ylihuomenna on jo joulukuu? Mitä ihmettä?
Siinä vielä syöpöt eiliseltä dinneriltä! Ihanaa viikonloppua!

3 kommenttia:

  1. luin, että siinä on söpöt eiliseltä dinneriltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HEI KATO MEIDÄN HIUKSIA! Oltais voitu käyttää päitämme tänään paistinpannun rasvaamiseen XDDDDDDDDD tuli muuten just aika jännä mielikuva mun päähän

      Poista
    2. Oltais voitu vaikka tehä kokonainen omatekemä margariinipakkaus :DDDD hyi porsaat!

      Poista