maanantai 23. syyskuuta 2013

Monday go home

Nyt kyllä naurattaa kuvien laatu mutta ei voi mitään. Just kun päivällä postasin sen mun musiikkimaku jutun niin kirjoitin että ihan parasta vaan mennä takas sänkyyn. No eiköhän 10 min myöhemmin hostäiti soita ja sano että pikkukaveri pitää hakea koulusta. Sillä on siis chickenpox. Tultiin kotia, mä annoin sille ruokaa ja yhtäkkiä kaveri alkaa tärisemään ja sanoo että ei pysty liikkumaan! Hyi kun pelästyin! Soitin iskät ja äidit läpi ja poika alko nukkumaan ja mä vahdin siinä että se hengittää kun en uskaltanu poistua sen vierestä. Äippä tuli kotiin ja vietiin se lääkärille ja joo, kaverilla oli kuumetta. Mulla on aina niin kylmät kädet joten mun mielestä pojat tuntuu aina kuumilta joten mä en osannut sanoa että onko sillä kuumetta enkä löytäny mittaria. Se sai lääkettä ja mä droppasin pojat iskälle. Kun tulin kotiin lagitin peiton alla, ja sitten ylitin itteni! Lähin lenkille ja juoksin 2 km! Siis naurakaa pois, mutta mulle toi on pitkä matka! Jaksoin juosta putkeen 15 minuuttia! Siis oon niin ylpeä ittestäni että naurattaa :D Sitten kävelin kotiin elikkä melkein 4km lenkki! Jeeeeeeeeee. Sitten tein mikroleipiä ja nyt otin äsken lämpimän suihkun ja aion hypätä peiton alle katsomaan leffaa! Mukavaa tää elämä iltaisin kun pääsee nukkumaan ja tietää että saa maata tossa sängyssä seuraavat 10 tuntia :D Vaikka huomenna joudunkin luultavasti olla kotona nuoremman kanssa. No, katotaan varmaan joku leffa ja sitte leikitään vaan leegoilla, ei pitäis olla paha. Mutta tulee kyllä 10h työpäivä... Blahhh...
Lempijuoma<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti