keskiviikko 25. syyskuuta 2013

80 days in the states!

Poitsu oli kotona tänkin päivän joten olin tänään töissä poikkeuksellisesti 07:15am-7:30pm, 45 minuutin breikillä, ja voi luoja että mua ärsytti. Tätähän ei oo koskaan aikasemmin tapahtunut että ei siinä mitään, välillä pitää vaan joustaa. Ei tehty mitään ihmeellistä ja vikat 2 tuntia meni ison poitsun baseball harkoissa pikkusta vahtimassa. Ainoa mikä päivässä oli kivaa oli kun oltiin pikkusen kanssa kahdestaan ja näki että se tykkäs olla mun seurassa :) On se niin höpönassu vaikka välillä se onkin ihan monsteri. 
Nyt tulin kotiin, söin pari kalapuikkoa, ruisleipää ja jätskiä jälkkäriksi ja nyt makaan jo yöpaidassa valmiina nukkumaan ja kattelen Arielia. Siis toi on mun yks lemppari disneyleffa ja kun kysäsin äidiltä mikä oli mun lempielokuva pienenä niin se sanoi että just toi pieni merenneito mutta mä olin jotenkin ihan unohtanut miten hyvä se on? :D Nojaa, tää päivä oli vähän tylsä mutta huomenna on sitten kivaa ohjelmaa! Mun aussimimmi täyttää 24v, joten mennään ulos syömään ja saan pukeutua ja laittautua vähän enempi! Jee! Ja sitte onkin jo perjantai taas! Tyylii ens viikolla oon ollu täällä jo 3 kuukautta?! WHAT THE HEEEECK!?! Äskenhän mä vasta tulin. Tää kuukaus meni kyllä niin ohi multa että huhhu? Tässähän tulee paniikki että ehtiikö kaikkea kokea :D:D Haha! Nukkukaa hyvin sielä suomessa<3
Shortseissa 25 syyskuuta. Not bad! Tänään oli mitä ihanin ilma päivällä! Aurinko paisto ja oli +25. Illaks aina kylmenee johonkin 13-15 asteeseen, blaaah.
Näin ekan männyn!! Täällä on mun mielestä vaan lehtipuita joten pitihän toi ikustaa :D
Ja taas tyyppi kuvailee näitä suojateitä :D:D
Up where they walk, up where they run
Up where they stay all day in the sun
Wandering free
Wish I could be, a part of that world

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti