maanantai 5. elokuuta 2013

JEESUS JA ABRAHAM

Morjenstapäivää vaan taas! Päivä pulkassa. Oli ihan okei maanantai, mutta tosiaan lähti mielenkiintoisesti käyntiin kun hostpoika veti kunnon raivarit sen takia että mä laitoin sen lunchbagiin pikku pussin viinirypäleitä. Tän takia huudettiin ja itkettiin siinä sitten 15 minuutin ajan. Sillä oli vähän grumpy morning.. Vein pojat campille ja tulin kotiin pesemään pyykkiä. Sitten katoin Armageddon leffan ja siis se on kyllä niin mainio elokuva että oksat pois! Hengasin vaan kotona tänään mikä oli ihan jees. Kolmelta lähin hakemaan poitsuja ja vein ne iskälle. Mun oli tarkoitus mennä tänään Jn kanssa One Republicin keikalle mutta kun mun piti ostaa se lippu niin niitä ei yhtäkkiä ollutkaan? No juttelin sitten Annan kanssa skypessä ja lähin tohon lähiostoskeskukseen shoppailemaan. Piti alunperin etsiä vaan ja ainoastaan uus laukku ja niin no tulin sitten kotiin kolmen paidan, hameen, shortsien ja hupparin kanssa mutta zero laukkua. Whoopsie, sinne hävis puolet palkasta flush down the toilet! Ei mutta ostin Abercrombie&Fitch hupparin alesta, 22$ joten ei todellakaan ollu paha kun alkuperähinta 68$. Sitten pari lisää t-paitaa Hollisterila 6$ kappale. Ja siis hallelujah ne työntekijät Hollisterissa ja A&Fssä, miksi olette noin täydellisiä? Tulin äsken kotiin, laitoin puhtaat vaatteet poikien kaappiin ja juttelin hostmomin kanssa. Mun mielestä me tullaan tosi hyvin toimeen hostäidin kanssa, ja oon tosi tyytyväinen mun perheeseen so far! Täällä kuulee kyllä semmosia kauhutarinoita perheistä että mulla on kyllä ihan tosi kiva perhe moneen muuhun verrattuna! Se mikä kyllä ihmetyttää on tää rematchien määrä. Mulla on kolme au pair kaveria jotka on menossa rematchiin. Se on aika suuri määrä siihen nähden että mä tunnen vaan noin 15 au pairia. Ja täällä kuulee just sellasia kauhutarinoita että "mun hostäiti huutaa mulle" ja "mä teen kauheesti ylitöitä". Mun hostäiti on tosi reilu, se sanoo tosi kiltisti jos se antaa palautetta. Sen kanssa on kans kiva jutella ja se on tosi ymmärtäväinen. Parasta on kans se, että se tietää että en tullu tänne vaan hoitamaan sen lapsia, vaan kokemaan asioita ja saamaan kavereita myös. Oon kyllä iloinen mun perheestä ja toivon että asiat tulee sujumaan hyvin jatkossakin! Ja jos tulee ongelmia, niin puhumalla kaikki selviää!
Päivän kuvat on taas ihan täyttä shaibaa. Pahoittelen, mutta emmä tehnyt mitään kiinnostavaa :D
Joo otsikko tulee muuten siitä että tekstailin just Helmiinan kanssa ja se kirjotti yhteen viestiin jeesus ja abraham joten kekseliäs kun oon laitoin sen otsikoksi. Joo funny story hei. 

2 kommenttia:

  1. HAHHHAHAHAHA en lukenu tätä postausta vielä mutta nauran tiedät kyllä miksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no oli vaikeeta keksiä otsikko ja sitten BÄM! toi tuli kuin salama taivaalta!

      Poista