lauantai 3. elokuuta 2013

I LOVE FRIDAYS!

Nyt tulee pikaista tekstiä, mua väsyttää niiin paljon... :D
Aamu alkoi täydellisesti. Lapset heräs vasta yhdeksältä ja pelattiin heti olkkarissa Afrikan Tähteä. Ne rakastaa sitä peliä, ollaan pelattu tyyliin joka päivä monta kertaa. Tein sitten kilttinä Au Pairina isoja pannukakkuja aamiaiseksi ja pojat tykkäs. Nuorempi on aika huono sanomaan kiitos mutta tänään se sanoi mulle että "Mia, thank you so much for making us this pancake breakfast. It was nice." ja olin ihan ihmeissäni että "oho, mistä se ton lauseen veti?". Aamupalan jälkeen lähdettiin lähimpään puistoon jonne ajaa n. 5 min. Siellä oli kans J ja sen lapset ja leikittiin puistossa ja pidettiin pikku picnic ja pojat tykkäs! Sitten tultiin kotiin, mä tein lounasta ja sen jälkeen oli puolen tunnin "down-time" missä siis vaan ollaan ja katotaan esim telkkaria tai rakennetaan leegoja. Down-time ihan vaan sen takia että ei urheilla ja riehuta heti ruuan jälkeen:D Sitten me laitettiin sellanen iso ilmahaj pystyyn ja pojat leikki siinä 20min ennenkuin alko kova tappelu ja mä päätin että nyt loppu leikit. Sitten pakattiin laukut ja mä vein pojat iskälle. Tulin kovaa vauhtia kotiin vaihtamaan vaatteet ja lähinki siitä sitten Viennaan hakemaan Helmiinaa metroasemalta. Oli vähän hankaluuksia löytää toisemme mutta vaikeuksien kautta voittoon! Ajettiin Tysons Corneriin shoppailemaan ja syömään. 9:30p.m hypättiin takas autoon ja ajettiin Sweet Frogiin Falls Churchiin. Helmiina ei ollu aikasemmin käynyt mutta tais tykätä. Mä ainakin kuolin taas koska oli niin hyvää! Sweet Frogin jälkeen pysähdyttiin viellä ruokakauppaan ja kaluttiin läpi koko mesta! Siis mä niin tykkään mennä ruokakauppaan täällä koska kaikki on niin erilaista! Sitten ajoin Hn metrolle ja mä ajoin kotiin. Ja jep kiva, Hn bussi metrolta ei sitten näköjään menny enään joten Helmiina joutu kävelee kotiin ja tyylii vika tekstari minkä sain oli "mun akku loppuu just" ja sit mä olin ihan paniikissa täällä ja etin Helmin auppari organisation emergency numberia netistä :D Onneks se sitte tekstas että se pääs kotiin. Huhhu. No anyway, oli tosi kiva ilta Helmiinan kanssa! Kyllä me vielä kaikkea ehitään keksiä tän vuoden aikana!! Helmin blogin löydät muuten täältä! Nyt söin äsken pari pannukakkua mansikoiden kera ja nyt makaan täällä ihanassa omassa sängyssä valmiina laittamaan leffan päälle! Huomenna aamulla mun pitää olla aussi-An luona jo 8.00a.m koska me suunnataan DChen eläintarhaan! Jee so much fun!!
Perjantait on kyllä parhaimpia päiviä koskaan ja nyt osaan arvostaa niitä. Lauantait on kans aika jees. Oioi kun mun elämä on jeesii just nytten. En haluais olla missään muualla (paitsi ehkä äidin tai pikkuveljen halaamana) just nytten. Älskar er kompisarna och familjen där hemma<3 Sama suomeksi. Alan kyllä pikku hiljaa tykkäämään Jenkeistä. Täällä on paljon asioita jotka on ihan päin metsää, mutta oikeastaan tää maa on ihan kiva.
Koska tämä on America.

Ei oo parempaa aamupalaa. Tai okei, on. Ruisleipä.
Mun ihanat vaaleanpunaiset espadrillot. Toivottavasti ne pysyy mun matkassa koko tän vuoden<3
Nuorimman hostpojan lounas tänään. Mac&Cheese, Mia style.

Blown up shark! Tossa on lopussa semmonen pieni vesiallas!
Takapihan kaunis hunger games forrest!
Tässä on yks niin ärsyttävä stop merkki. Toi tie menee vaan kahteen suuntaan mutta kuitenkin tossa on stop merkki?! Joo tossa on toi ylitys tie mutta anyway, mihin sitä STOP merkkiä tarttee? Ei noi jenkit kuitenkaan kävele tossa koska ei ne kävely tyyliin missään:D
Nii että sen nimisellä tiellä mä sitte ajoin tänään.
Helmiina ja Sweet Frog. Peukut pystyyn!
Oreofroyo, kitkatfroyo, vanilijafroyo, cheesecakefroyo, oreocookies, twixpaloja, valkosuklaapaloja ja mansikoita. Kyllä hitossa kelpaa!!
Helmi niin nättinä!
Suomitytöt ruokakaupassa turisteilemassa.
Joo karsee ämpäri jotain listerineä :D

Joopajoo, jouduin sitte johonkin mukavaan kello 11:20p.m ruuhkaan Interstate 66-tiellä.
Väsynyt mutta onnellinen au pair kuittaa!! Öitä!

10 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ja mä en ees huijaa! mulla oli oikeesti sivut auki :D:D

      Poista
  2. Olipas pitkä päivä sulla ;) mut oli varmasti sen arvoista :) ;)

    VastaaPoista
  3. Siis oliks helmillä pitkäki matka kotiin? Olikse vaarallista aluetta vai ihan muutenki pimees vaarallista ja voi eksyy. Uteliaisuus vaan tuli ku puhuit emergencystä:D mut ihanan kuulonen päivä teillä ja sulla kuulosti olevan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä en oikeen tiedä että miten pitkä matka sillä on metrolta kotiin, mutta sen vika bussi oli kai menny niin se joutu sit kävelemään ja joo, täällä ei tunnetusti oo mitään katuvaloja joten kiva ihan pilkkopimeessä kävellä :D Ja sitte kun sen akku loppu niin kiva jos olis eksynyt! Ja muutenkin ymmärsin että Alexandriassa voi liikkua vähän outoa porukkaa:D Onneks se sitte tekstas mulle ku oli päässy kotiin, muuten olisin soittanut sen au pair toimistolle ihan hädissä:D
      Ja juu, oli ihan mahtava päivä:)!

      Poista
  4. Ei juma, sun ja Helmin blogipostausten takia näin viime yöntä unta, jossa mun hostpojat vaati päästä sweet frogiin froyolle :D Mikään muu paikka ei käyny ja sit paniikissa piti lähtee jonnekki Virginiaan ajaa et sain pojat tyytyväisiks :::::D Että semmosta mulla täällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AHAHHAHAAH vähänkö hyvä :D:D onks sielläpäi Sweet Frogia? :D

      Poista
    2. Joo noin helposti mun unet on "kontrolloitavissa" :D nään niin herkästi unia liittyen johonki mitä oon tehny/lukenu/nähny :D Piti tarkistaa ni lähin on yli 50 mailin päässä new yorkissa :D

      Poista
    3. Oh my god, raukka sinä!! Sitten kun tuut tänneppäin niin sut pitää viedä Sweet Frogiin! Se on ihan parasta!!

      Poista