lauantai 3. elokuuta 2013

Washington DC zoo!

Heräsin aamulla 7:15, kävin suihkussa, puin ja ajoin aussi-An luokse. Otettiin sen auto metroasemalle ja odotettiin kavereita. Meitä oli minä, aussi-A, toinen aussi-A, aussi-K ja ruotsalainen S. Kaks ekaa olin tavannu aikasemmin, toiset oli uusia tuttavuuksia. Yhdeksältä hypättiin kaikki metroon ja suunnattiin eläintarhaan. Oli ihan tajuttoman iso ja joo siellä menikin mukavat 5½ tuntia. Noi halus kaluta läpi kaikki pikku eläimet ja mä laahustin perässä ja valitin kipeitä jalkoja :D Noei, mutta mun jalkoihin alkoi sattua 2 tunnin jälkeen ja istahdin aina kun vaan pystyin. Neljältä minä ja aussi-A lähdettiin takaisin metrolla. Mä nukahdin kakkosmetrossa koska väsytti niin paljon. Ajettiin kotiin, mä otin oman auton ja kävin kaupassa ostamassa jätskiä ja Sour Patch Kidsejä. Nyt mä aion katsoa Pretty Little Liarsin viimeisimmän jakson ja nauttia mun Oreo-cookie jäätelöstä.
Oli tosi kiva (ja puuduttava) päivä uusien tuttavuuksien kanssa!
DC metro!
Otettiin tottakai Starbucksit messiin ja käveltiin ne kädessä kun aidot amerikkalaiset :D
Panda!
"Please don't feed or pet the elephant!" Vähän kyllä naurettiin tolle kyltille joka oli ton puuelefantin edessä:D
Löysin mun oman Hedwig-pöllön<3
Orangit pysty kiipeilee tollasilla vaijereilla koko puiston läpi että joo, jos se tipahtais niin se ois tippunu suoraan mun niskaan:D
Ruotsi, australia x 3 ja suomi. Noi australialaiset on muuten tosi mukavia!! Varsinkin toi kukkamekkoinen aussi! Tullaan tosi hyvin toimeen ja se asuu vaan 5 minuutin ajomatkan päässä:)
Ruotsalainen oli kans tosi kiva, ja oli hassua että vaikka mä puhuin ruotsalaisen kanssa kahdestaan niin me puhuttiin englantia :D
An auto on niin söpö kun se on sellanen tositosi vanha :D Se joutu ite ostaa oman auton täällä koska sen perhe ei anna sille autoa vaikka niillä on niitä 4 kappaletta :/
Yritin ottaa kuvaa sidewalkista!
Kun tulin kotiin mun hostmom oli ostanut mulle VAALEANPUNAISEN kalan!! Kui söpöä<3

Oli kiva päivä! Nyt mä haen jätskiä ja laitan PLL jakson pyörimään. Adios amigos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti