perjantai 19. heinäkuuta 2013

Virginia is for Lovers

Siinä Virginian slogan, haha aika hassu.<3<3
Noniin, eka työviikko takana tällä puolella Atlantia. Olipas chilli, ei mitään suurempaa ongelmaa. Tänään vein pojat campille ja sen jälkeen tulin kotiin, tein vähän kotitöitä ja lähdin social security officeen hakemaan social security numberia. No, mullahan ei tietenkään ollut yhtä paperia mukana mikä olisi pitänyt printata joten tulin takaisin kotiin ja olin ihan allapäin kun ärsytti toi paperijuttu. Menin makaamaan sohvalle ja kattomaan elokuvaa ja hupskeikkaa meitsi nukahti siihen paikkaan ja heräsin 2h myöhemmin siihen että C tuli kotiin. Mun LCC oli täällä tänään jutskailemassa meidän kanssa, se nyt selitti juttuja jotka oon kuullut 100 kertaa mutta sen on pakko kertoa ne! Se oli tosi kiva, ei valittamista. Tais muuten olla alkuperältään eurooppalainen! Meidän chattin jälkeen lähdettiin hostmomin kanssa kahdestaan ajelulle Washington DChen ja se näytti mulle paikkoja! Oli muuten tosi kiva kaupunki enkä jaksa odottaa kunnes pääsen sinne uudestaan! Sitten käytiin vielä The Cheesecake Factoryssä syömässä. Söin ceasarsalaatin ja mamma mia kuin oli hyvä! Jälkkäriksi tietenkin Cheesecakea mutta se oli ihan yvän kokoinen joten puolet on nyt jääkaapissa odottamassa huomista ;) Olipas mukava ilta, jutskailtiin sitä sun tätä koko ajan! Sain tietää paljon uutta infoa USAasta, mutta en nyt muista mitään XD Huomenna on mun hostmomin synttärit joten mennään aamubrunssille yhdessä ja iltapäivällä nään tota mun naapuri aupairia! Iltapäivällä mun pitää kans mennä ostoksille kun en ehtinyt tänään joten good day coming up! Tänään tuli eka palkka, whoopwhoop! Mutta nyt kello on jo ihan tarpeeksi joten meitsi sulkee silmät. Nightynight!

Ja vielä lopuksi,
onnea maailman parhaimmalle vaarille
Lähetin jo aikaisemmin päivällä kuvaterveisiä vaarille :) Paljon haleja!!

2 kommenttia:

  1. mikä sun instagram on? haluisin alkaa seuraamaa = )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miapes! oo kivaa, seuraan mielellään takaisin!:):)

      Poista