keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Through the sorrows and the fights, don't you worry, everything's going to be alright

Uhh, siinä meni 100 blogiteksti. Katsos vain. Tänään olikin vähän kiinnostavampi päivä. NOT. Mun auton a/c oli rikki joten vietiin se korjaamolle, ja no, siellä me odotettiinkin seuraavat 4 tuntia. Luin läpi kaikki People ja US lehdet, luin läpi varmaan 5 kuukautta mun vanhoja blogitekstejä, luin kaikki maailman blogit ja kun neljä tuntia oli kulunut saatiin korjaamolta kyyti Town Centteriin missä käytiin syömässä Panera Breadissa, sitten käytiin Victorias Secretissä ja löysin taas 500 juttua mitä haluan mutta päätin odottaa perjantaihin kunnes eka palkka tulee ja sitten pääsin ekalle Froyolle. Otin vanilijaa ja oreo froyoa, lisäsin twixpaloja, vaahtokarkkeja ja mansikoita ja siis jumaliste että oli hyvää. En oo pitkään aikaan syönnyt mitään niin hyvää. Nomnomnom!! Saatiin kyyti takas korjaamolle n. 4:30p.m ja vihdoin auto oli valmis. Ei tässä koko odottamisessa mennyt kuin 7 tuntia. Ahh ihanaa. Käytiin nopsaa kotona ja sieltä sitten puhelinkauppaan hankkimaan mun USA numeron! Ja jee, saan Iphonen käyttöön täksi vuodeksi! Se on mun hostmomin vanha koska se vaihtoi just tänään Samsungiin mutta anyway hei. MAINSTREAM PARTY! Nyt musta tulee instagram crazy!
Nyt illalla näin yhtä kivaa tyttöä IHOPissa ja syötiin pancakes! Oli hyvää mutta liikaa! Ihana muuten puhua jonkun kanssa joka ymmärtää! Toivottavasti nähdään pian uudestaan!!
Nyt tulin äsken kotiin ja makaan täällä sängyssä valmiina sulkemaan silmät!
Söin Panera Breadissä chicken ceasar salaatin. Oli tosi hyvä mutta mikään ei voita mun ja Katun vakkari ceasaria Classic Pizzasta!!

Town Center on tosi kaunis! Siellä oli toi vesilähdejuttu ja muutenkin kukkia joka paikassa! Tykkään! Siellä on paljon eri ravintoloita ja joitain kauppoja. Näin myös Ben&Jerrys baarin (LINNEA SINNE ME SITTE MENNÄÄN) ja Vapiaanon! Pala Helsinkiä keskellä Virginiaa!
Oli liian hyvää.

Wholewheat Blueberry pancakes. Kyllä maistui!!
Kyllä tänään tuli herkuteltua, taas vaihteeks. Elän kyllä niin epäterveellistä elämää että oksat pois. No, liityn kuntosaliin heti kun oon palannut South Carolinasta! Se ois sitten moro! Huomiseen!

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa tosi kivalta, paitsi siis toi autokorjaamoreissu! :D toi town center on tosi nätti, täällä ei oo noin kaunista! Paitsi yhessä läheisessä satamakaupungissa, mutta mä en asu siellä :D

    Mä en ole vielä käynyt IHOPissa, mutta haluan kyllä :D

    Ja ihan tälläsenä öm lohdutuksen sanana (:D), kyllä se elämä siitä alkaa muotoutua. Mä olen nyt ollut täällä vähän yli kuukauden, ja vaikken vielä ole ketään parhaita kavereita saanut, niin pikkuhiljaa on alkanut jonkinlainen sosiaalinen elämä muodostua. Täällä mun alueella on aika vähän au paireja, ja ne ketä olen täältä nähnyt, asuu about 30 min päässä, joten pystytään näkeen vaan viikonloppusin. Mutta suosittelen, että meet aina vaan joka paikkaan mihin sua pyydetään mukaan, ja vaikkei pyydettäiskään niin suorasti! En tiedä miten suhtaudut kaikkiin kirkkojuttuihin, mutta jos oot ihan fine with it, niin suosittelen käymään jossain young adults jutussa, niin voi tutustua paikallisiinkin! :)

    Sellasta vielä, että mä haluaisin ainakin kovasti matkustaa jo, oon käynyt "vaan" Nycissä muutaman kerran, mutta muuallekin olisi kiva päästä. Niin että jos joskus sattuisin lähtemään Washington D.C.:hen, niin olis tosi kiva tavata! (tai toisin päin) :)

    VastaaPoista
  2. Noi young adults single illat kuulostaa kyllä vähän epäillyttäviltä! :D Mutta hyvä että on tekemistä viikonlopuille, koska musta ainakin ekat viikonloput oli vähän inhottavia kun oli koko päivä aikaa eikä mitään suunnitelmia kenenkään kanssa.

    Voisin varmaan tulla sinne päin mahdollisesti joskus elokuun aikana, koska haluaisin päästä käymään muualla vielä kesän aikana! Ja olis tosi huikeeta jos pääsis sinne yöks, mutta pystyn myös menemään johonkin hostelliin tms :)

    VastaaPoista