maanantai 22. heinäkuuta 2013

Myrtle Beach

Hi buddys!
Täällä mä olen! South Carolinan auringon alla, tai no, nyt tuolla paistaa kuu. Täällä oli tänään kyllä ihan samanlainen keli kun kotona Virginiassa.
Elikkä eilen lähdettiin ajamaan kohti South Carolinaa mutta pysähdyttiin nukkumaan hotelliin etelä-Virginiassa. Nukuin omassa huoneessa ja aamulla syötiin vohveleita ja jatkettiin matkaa. Matka meni mukavasti musiikkia kuunnellessa, jutellessa ja maisemia kateltaessa. Ajettiin siis North Carolinan läpi South Carolinaan ja NC ei nyt itseasiassa ollut yhtään sen kummallisempi kuin VA. Samat maisemat, samat metsät, vaikka ajettiinkin yhessä vaiheessa yhen tosi köyhän alueen läpi. North Virginia (missä mä asun) on aika rikasta aluetta joten en ollut nähnyt tollasta aluetta täällä vielä. Talot näytti ihan parakeilta ja just siltä että tuuli vois puhaltaa ne rikki. Heti kun saavuttiin South Carolinaan alkoi näkyä palmuja, mutta kyllä tää SC oli kans aika köyhän näköinen. Tai sanotaanko että halvan näköinen.
Tää meidän hotellialue on tosi kiva ja suoraan rannalla. Meidän hotellihuoneisto on epic, keittiö, olohuone, masterbed ja double bedroom ja 2 vessaa. Oli tarkoitus että mä asun tossa double bedroomissa ja pojat ja hostmom masterissa mutta vanhin host poika haluaa ehdottomasti nukkua mun huoneessa tossa toisessa sängyssä joten olkoon.
Tultiin tänne tänään jossain kolmen maissa ja mentiin siitä heti leikkipuistoon leikkimään ja siitä suoraan uima-altaalle. Pojat rakastaa vedessä olemista joten tiedätte mistä mut löytää tän viikon.
Nyt illalla tilattiin pizzaa ja syötiin kaikki yhdessä. Täällä on siis tää mun perhe, isovanhemmat, uncle ja sen tyttöystävä. Noniin, nyt hostmuksu tuli tohon viereen. Mä sain roomien täksi viikoksi. Voi luoja..... No, ei siinä mitään. Ihan hyvä sign että se haluaa nukkua mun kanssa:) Ja tän matkan tarkoitus on oppia tuntemaan perhe. Luin just iltasadun poitsulle ja nyt se lukee tossa ääneen noista leegoista;D
Tähän loppuun kuvia tältä päivältä! Iphonesta taas koska mun kamera on out of battery, pahoittelen vähän tylsiä kuvia, huomenna voisin räpsiä vähän kiinnostavampia!
Eka hotellisänky. Nää isot hotellisängyt passaaa ;)
State line to North Carolina!
State line to South Carolina ja palm tree!!
Minigolf mesta! Minigolf mestoja oli SCn puolella varmaan 15 ja kaikki yhtä ylilyötyjä. 
Hotellihuone täällä. Tässä huoneessa on siis 2 tollasta sänkyä ja vanhempi poitsu valtas niistä yhen. 

Jos jotain ihmetyttää niin saan siis normi palkkaa tältäkin viikolta koska oon periaatteessa "töissä" koko ajan. Tällasella matkalla on kuitenkin vaikea määrittää työajat koska kenen kanssa mä hengaisin jos en perheen kanssa? Joten periaatteessa oon töissä koko ajan, mutta periatteessa en, joten ajattelen vaan että oon lomalla mun perheen kanssa. Leikin, hengaan, huolehdin, luen iltasatuja ihan kuin olisin osa perhettä. Ja siis niinhän mä oonkin. 
Huomenna on beach day! Toivottavasti aurinko paistaa ja mä saan uutta väriä pintaan! Parasta muuten saada, koska ollaan varmaan ulkona koko päivä. Ihanaa alkuviiikkoa suomeen! 

5 kommenttia:

  1. Oon niin kade ku saat matkustaa niin paljo siellä! Vai onko rankempaa mitä jos oisitte kotona VAssa? Piä kivaa siellä :) Mullekki on tullu jo pikkusen väriä pintaan (pyhpahpaskat sitä huomaa kukaan muu ku minä) ku täällä on niin hellettä ja aurinkoista... :D En tajua miten ihmiset voi asua esim Texasissa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei todellakaan oo rankkaa:D! Mun hostmom haluaa hengata lapsiensa kanssa kun se on lomalla, joten mä nyt vaan chillailen messissä :D Ei todellakaan paha! Mäki oon ihan salee saanu väriä, mutta oon kyllä ihan valkone... Täällä on samanlaiset ilmat ku siellä AND I LOVE IT!:D

      Poista
  2. Voi kuullostaa ihan tosi siistiltä! Ois kiva itekki päästä heti reissaamaan mutta eiköhän tässä vuoden aikana sitte ehi :) Mäki tykkään siitä, että yleensä hotelleissa noi sängyt on ihan mukavan kokosia, vähän luksusta elämään :D Mun hostkidit on muuten kans samanlaisia ton vedessä olemisen kanssa, ne rakastaa sitä ja tänäänki koko päivän vinku että josko oltais menty pool arealle :D Nojoo mutta pidä mahtava reissu siellä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan täällä ihanaa! Rakastan beachiä ja merta! Ja siis jep, nää sängyt on parhautta! Ei kuule auta muu kun lähteä poolille ;) Onks teidän taloyhtiössä poolarea? SIISTIÄÄÄ!
      Ja kiitos!:):)

      Poista
    2. Joo mäki rakastan merta ja rantoja! Parasta!! Pitää tänää vihdoin lähtee sinne poolille ku sain navigaattoriinki käyttöohjeet :D Tääl kaupungis on tos aika lähel siis semmonen pool area, minne tällä perheellä on jäsenyys (on kuulema joutunu aamu viidesta joskus jonottamaan sitä jäsenyyttä :DD). Siel on vissiin 4 vai 5 eri uima-allasta, liukumäet ja kaikki muut härpäkkeet :D et siel saa ihan kivasti sit kulutettua lasten kanssa aikaa :D

      Poista