tiistai 23. heinäkuuta 2013

Myrtle Beach day 2

Eka kokonainen päivä takana! Meni tosi nopeesti ja oli itseasiassa tosi kiva päivä! Nukuttiin PITKÄÄN. Heräsin kun hostmuksu lähti huoneesta ulos, vilkaisin kelloa, 9.30, suljin silmät. Heräsin seuraavan kerran 10:20 ja nousin siitä ylös. Syötiin aamupalaa ja mentiin leikkipuiston kautta rannalle. Oltiin rannalla varmaan 2h ja mä olin koko sen ajan vedessä poikien kanssa. Atlantti on muuten TOSI suolanen ja kirveli niin perkuleesti kun vettä joutu silmiin. Vedessä oli jellyfish varoitus joten ei menty kauheen syvälle. Vanhempi hostpoika hoki kokoajan miten tämä on sen elämän paras päivä kun se saa surfata aalloilla. Voi söpöys. Beachin jälkeen siirryttiin poolille, jossain vaiheessa syötiin ja sitten jatkettiin poolilla. Jossain 4 maissa tultiin hotellille, meitsi kävi suihkussa, ja sit minä ja hostmom ajettiin Walmartiin ostoksille. Kun tultiin takaisin syötiin ja mä lähdin iltakävelylle hotelliarean ympäri. Oli ihanaa kävellä lämpimässä kelissä. Istahdin beachille katsomaan kun tuli pimeää ja näin kun kuu nousi taivaalle. Mä rakastan beachiä ja merta. Siellä oli isoja aaltoja jotka paiskautu rantaan. Yhessä vaiheessa jotkut nuoret alko ampumaan raketteja ihan 50m musta ja pelästyin eka pahasti mutta ne oli tosi hienoja!
Yhessä vaiheessa yks poikakin tuli istumaan mun viereen ja oli kiva jutella paikallisen amerikkalaisen samanikäisen kanssa. Sen elämä on kyllä niin erilaista kun mun elämä kotona. N. 30 minuutin juttelemisen jälkeen käppäilin takaisin hotellille ja nyt makaan sängyssä odottamassa nukkumattia! Kiva päivä, saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan! Joku päivä mennään ainakin wafflehouseen syömään ja sen jälkeen pelaamaan minigolffia johonkin ylilyötyyn paikkaan. Loving the states!
Lastenpooli!
Näkymää parvekkeelta!
Eka kerta Walmartissa!
Löysin suomalaisen saunan ja aloin melkein itkemään! Pakko päästä kokeilemaan!!
Joo kävelin yhen pikkuisen pondin ohitse ja siellä oli ankkoja ja karsee ankan kokoinen fishu!
Iltakävelyllä
Ranta! Tulee mieleen ihan The Last Song elokuva! Ihan samanlainen ranta kun siinä on!
Oon taiteellinen.
Hassun tuntusta että mun kaikki rakkaat on toisella puolella tota jättimäistä merta. Sama vesi kulkee mun kotikaupungin rantaan. <3
Näyttääpä mun jalat ruskeelta, tää on nofilter kuva mut ei todellakaan oo noin ruskeet :D
Meidän hotelli!
Poliisimiehetkin teki kierroksen rannalla!
Ja siis joo yritin ottaa kuvan kuusta koska se oli punainen JA TOSI ISO, mutta tässä se näyttää vaan joltain pikku pilkulta...
Jep tuli väriä pintaan... oli lähellä etten polttanu nenää ja poskia. Laitoin kyllä kunnolla rasvaa...

Tossa toi pikkunen nyt nukkuu mun viereisessä sängyssä joten mäkin aattelin poistua hereillä olevien kirjoista. Oho, olipa outo tapa sanoa että meen nukkumaan. Anyway, öitä!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin on;p tää on tosi kiva alue! Mutta jos menee hotelliarean ulkopuolelle niin on ihan pimeetä ja pelottavaa:D

      Poista