keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Kirjekriisi ja muuta turhaa

Olen nyt monta iltaa yrittänyt kirjoittaa kirjettäni, jossa minun tulee kertoa itsestäni. En oikein keksi mitä asioita pitäisi kertoa ja en tiedä miten saisin asiat loogisesti sanottua. Mä olen tällainen hupsu ja wnb-funny niin pitäisikö mun kirjoittaa kirjeeseen jotain mukamas hyvää "läppää" tai jotain vastaavaa, tajuukohan ne mun juttuja kirjeen läpi? Ei kyllä varmaan, nehän on kuitenkin Americans...?

Kysyin muutama päivä sitten parilta kaveriltani jos he voisivat kertoa minkälainen heidän mielestään olen, ja he sanoivat niin hienoja juttuja että voi että! Tuli melkein tippa linssiin, heidän sanoista sai kuvan että olen täydellinen, haha! Kiva oli kuitenkin huomata että kaikki kamut sanoivat suunnilleen samoja juttuja, joten kai mä nyt sit oon sellainen. En siis täydellinen mutta tarkoitan sitä että musta löytyy sellaisia hienoja piirteitä. Ajattelin kirjoittaa citaatteja siitä mitä he sanoivat musta ja liittää kirjeen alkuun, ja siitä pitäisi sitten kirjoittaa päälle joku 1½ A4, täytynee kai etsiä netistä vanhojen aupairien kirjeitä malliksi.

Tänään tuli muuten ensimmäinen sellainen "voi hyvää päivää tahdonkohan oikeasti lähteä" kun olin hoitamassa mun hoitolapsia. Ne oli molemmat vähän ärsyttävällä päällä + että mä olin tänään tosi väsynyt niin se kyllä pisti ajattelemaan että jaksanko tuollaista kokonaisen vuoden. Nyt käyn heidän luonaan vain 2-4kertaa/viikko, 3-5h/kerta, USAssa tulen näkemään lapset joka päivä monta tuntia. Mun hoitolapset on kyllä ihania, mutta tänään ei vaan natsannut, johtunee myös siitä että oli ilta (silloin menee helposti vähän ylienergiseksi) ja molemmat oli hereillä se 3h mitä olin siellä, usein pienempi nukkuu päikkäreitä jossain vaiheessa, jossa saan sitten pienen hengähdystauon ja voin tehdä jotain kivaa isomman kanssa, yleensä lautapeli on aika pop ja sehän sopii minulle täydellisesti! Okej nyt lähti vähän juttu käsistä, mutta joo. Huomenna soitan varmaan kummisedälleni, isoisälleni ja toisille perhetuttaville ja kysyn jos he voivat toimia suosittelijoina mun hakemuksessa, tiedän tosin jo että vastaus on tottakai. Huomenna yritän myös saada koko hakemuksen valmiiksi, ei tuu tapahtumaan koska kirje tuottaa niin suuria vaikeuksia, ja sitten vielä pitäisi lisätä 20 kuvaa mun elämästä. Ja sitten pitäisi vielä löytää joku edustava profiilikuva, facebookista en halua ottaa mitään teinikuvaa joten tää menee varmaan photoshootiks ennenkuin saan hakemuksen 100%. Mun pitää kans ilmoittautua autokoulun kakkosvaiheeseen. Noniin, hyvää tammikuun jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti