maanantai 25. marraskuuta 2013

"I wish I could poop money." -Kim

Kiva päivä takana! Hain pojat iskältä kaheksalta aamulla ja ei tehty oikeastaan mitään erikoista koko päivänä. Leikittiin, piirrettiin, katottiin muumeja, mentiin metsään pikku joelle heittelemään kiviä, syötiin, leikittiin lisää ja sitten käytiin hakemassa donitsit Dunkin Donutsista. Oli muuten eka donitsi tuolta ja herraneaika että maistuikin hyvälle. Niin sellainen tuore ja pehmeä! Pehmeä Helmi ;)
Onko kukaan muuten nähnyt "The Village" elokuvaa? Toi meidän takapihan metsä näyttää ihan siltä :D Lähetin just pari päivää sitten Johanskille kuvaa siitä koska me ollaan katottu se elokuva yhessä niin monesti. Se on kait kuvattu Pennsylvaniassa joten ei ihme että näyttää samalta. Siis toi metsä ei todellakaan oo mikään iso. Kestäis ehkä 3 min juosta se läpi toiselle puolelle missä on kans taloja, mutta ne näkyy vaan nyt talvisin. 
Chattailin Sadun kanssa ja se lähetti mulle tanssivan minimoin. Oli awesome. 

Kun olin viennyt pojat takaisin iskälle tulin kotia ja kävin suihkussa ja otin iisisti kunnes Kim tuli hakemaan mua ja haettiin kans Laura matkaan ja mentiin mallille pyörimään. Mä en löytänyt mitään mutta Kim osti munkin puolesta! Se löys aivan ihanan talvitakin A&F. Aaaah se oli niin ihana! Käytiin kans The Cheesecake Factoryssä ja tytöt söi cheesecakeä ja mä join laittikokista. JA SITTEN NE PAKOTTI MUA SYÖMÄÄN NIIDEN JÄMIÄ >:( haha joten ei ollu ihan kakkuton päivä mulla...
Meidän lähimall on niin suloinen nyt joulun aikaan. Tää on siis vaan 10 min ajomatkan päässä ja täältä löytyy kaikki tarvittavat kaupat! 
Oon niin onnellinen kun mulla on niin kivoja ystäviä täällä. Kim ja Laura on tositosi huippuja ja mulla on aina kivaa niiden kanssa! Ollaan jo pariin kertaan juteltu että "mitä sitten ku me mennään kotiin täältä!?" ja ei voidakkaan nähdä enään joka päivä jos halutaan? I'm so lucky to have friends like you girls<3 Kim olis halunnut että kirjoitan tän päivän postauksen englanniksi jotta se ois voinu lukea mutta muhahaaha enpäs kirjoittanut. Otsikko tulee Kimin älynväläyksestä tänään. Mullekkin kelpais :''''D
Ei mutta ihan tosi. En voi muuta kuin sanoa että oon blessed kun mulla on kotona ihan parhaat ystävät ja että oon täällä saannu tutustua ihan huikeisiin ihmisiin! 

Eli mulla ei oo kun huominen ja keskiviikkoa ja sitten pojat meneekin iskälle viettämään thanksgivingiä ja mulla on vapaata keskiviikko iltapäivästä perjantai-iltapäivään. Thanksgivingiä vietän Marylandissä mun hostäidin vanhemmilla. Melkein koko viikolle on taas suunnitelmia ja elämä tuntuu niin mukavalle! Tänään teki mieli tanssia onnesta kun ajattelen kaikkea kivaa mitä nyt tulee tapahtumaan. Kyllä tämä Au Pairin elämä on niin huikeeta! Vaikka huonoja fiiliksiä tulee aina silloin tällöin, täällä on mostly niin kivaa ja elämä on täynnä onnellisia hetkiä. Näillä sanoilla on hyvä mennä nukkumaan! Gute nacht!

9 kommenttia:

  1. Pehmeä.
    Hyi ainaki ne Dunkkinin donitsireiät oli ihan kamalaa kuraa! :D Hyi vieläki puistattaa! :D
    Miten muuten jos ostatte tolleen vaikka jokku donitsit, ni maksaako sun hm takas vai ostatko omilla rahoilla pojille ja sulle vaiiii vaan sulle ja hm maksaa poikien pullat takas? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MITÄÄÄ toi oli ihan paras donitsi?! Täydellisen tuore!
      Siis mullahan on se creditcard mun hostäidiltä niin sillä aina maksan nii se menee suoraan hostäidin tililtä :) Ostan ittellekki sillä :DDDD No tietysti välillä maksan kans itte omat juttunui mutta toi oli nyt vaivaiset 99centtiä per donut niin en jaksanu vaivautua maksamaan erikseen koska ei sitä hm haittaa!
      MÖHMÖH hei toimiiko sun puhelin jo koska mulla olis asiaa....?

      Poista
    2. Okei jooo I got it :D Joo meillä on sitte samanlailla. Välillä tuntuu kauhealta ostaa hostäitin rahoilla itelle jotain froyoa ja muuta :DDDD Ei se toimi. Mullaki ois asiaa..... Mites jos sähköpostia.. :DDDD

      Poista
  2. Hei ei voi olla totta! Muistaks mut, tyttö Hangosta?! Noi pojat näyttää ihan niiltä jotka eilen tupsahti mun family matchiin!!!!!? voiko olla? :)

    VastaaPoista
  3. niin ja makuuhuone näytti tutulta sun video-blogista jaa onhan näilläkin joki takapihan metsässä jonne on kiva heitellä kiviä! :D Toivottavasti tää ei tunnu tyhmältä nytte, mun mielest on just jätte coolt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo on hyvin mahdollista ja niin hassua!! Mun hm kerto mulle just että sillä on nyt eka matchi suomalaisen au pairin kans! Haha hauskaaaa ja hassua!!! :D Mutta joo, seuraavan au pairin pitäis tulla tänne melkein tasan 7 kuukauden päästä. Mutta niin mun pojat onkin sanonu että ne haluaa jatkossa vaan suomalaisia auppareita :DD

      Poista
    2. Tuntuu varmaan hassulta kun jos oot lukenu mun elämästä täällä ja sitten yhtäkkiä mun perhe on siellä sun sivuilla ja sä tiedät niistä enemmän kuin mitä muut jotka lukee tätä tietää :DD Haha! Mutta ei mulla muuta kuin että elämä on täällä suurimmaksi osaksi todella kivaa :)

      Poista
  4. Kiva kuulla! :) Ois kiva puhua enemmänkin jos tän perheen valitsen! Mutta mielestäni vaikuttaa just sopivalta perheeltä! Ja kun huomasin että sehän on sun perhe ni oli vielä parempi, koska oon unelmoinu samanlaisesta au pair vuodesta ku mikä sulla on meneillään! Vaikutat aina nii kivalta ja että elämä hymyilee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo todellakin ja joo aina on hyvä jutella aikaisempien au pairien kans :D Ja voi kiitos!!! Sitten oon onnistunut kirjoittamaan blogiin kivasti. Tottakai ei elämä aina hymyile mutta useimmiten kyllä! Jännää nähdä mitä tässä käy ;D Tasan 7 kuukauden päästä täällä pitäis jo olla uus auppari ;O niin pitkä, mutta niin lyhyt aika!

      Poista