lauantai 2. marraskuuta 2013

I know it's hard to sleep at night, but don't you worry, everything's gonna be alright

Vihdoinkin on kuume alkanut tippumaan. Pääsin eilen nukkumaan ilman että tarvitsi ottaa särkylääkettä ja kuumetta oli vaan tasan 38 astetta! Edellisinä iltoina se hipoi jo 39 asteen rajaa iltasin. Tänään aamulla kun heräsin niin oli lämpöä ja se laskikin sitten aamupäivästä kokonaan pois. Nyt kello on kaksi ja se on noussut 37,5, eli vähän tuollaista lämpöä sanoisinko :D Yskä on sen sijaan vaan pahentunut mutta nojoo, mulla on ihan oikeesti kohta sixpäkki kun yskittää niin paljon. Yskiminen ei satu kurkussa, mutta vastsalihaksissa tuntuu pahalta. Toivon että huomenna tää kuume lähtis jo kokonaan pois jotta oikeesti pääsisin sängynpohjalta ylös. On tullut nyt viimeisten 3 päivän aikana syötyä aika huonosti, joten jospa sitä tänään vois kokata itteleen vaikka vähän pastaa juuston ja tomaattien kera, kunhan jaksan nousta. Tää sairastelu ei todellakaan ole kivaa täällä! Mulla on vielä tähän päälle ärsyttänyt yks asia suunnattomasti ja on ollut niin yksinäinen olo. Onneks on parhaimmat isovanhemmat ja perhe kotona, ja kavereita täällä jotka kyselee olotilaa, muuten luulisin varmaan että oon ainoana ihmisenä koko maailmassa. Eilen illalla näin ekaa kertaa mun hostperhettä yli kolmeen päivään. 
Tänään aamulla juttelin skypessä Linnealle ja Saanalle. Olipas ihanaa skypettää niiden kanssa. Just parhaita tyyppejä. Kaikki kaverit lähtee tänään halloweenpirskeisiin, mä makaan kotona neljättä päivää. Noooh, eiköhän tämä tästä. Paranemiseen päin ja enköhän mäkin kohta saa elämääni takaisin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti