tiistai 6. elokuuta 2013

If you're lost and alone, or you're sinking like a stone, carry on

Siis joo huhhu mikä työpäivä. Aamulla MOLEMMAT pojat oli ihan mahottomia. Sain heti aamusta huudot naamalle siitä että herätin vanhemman koska se ei halunnut nousta sen lämpimästä sängystä. You know what, ME NEITHER :D Jouduin heti aamusta pitää puhuttelun ja puhumalla sitten selvittiin. Nuorempi oli kyllä kans tosi vaikeella päällä mutta loppujen lopuksi sain molemmat autoon. Vein ne campille ja tulin kotiin vaan lagailee. Katoin The Lucky One elokuvan ja vaan huilasin omassa sängyssä. The Lucky one on muuten niin suloinen elokuva! Love it!
Kolmelta lähin hakemaan pojat ja ajettiin sellasen vesipuistoon mihin näillä on season pass. Siinä heti parkkipaikalla alkoi ihan karseet raivarit ja en ees jaksa selittää mutta pienempi jopa yltyi potkimaan ja hakkaamaan mua joten mä laitoin pojan takaisin autoon ja sanoin että "se oli siinä, me lähdetään kotiin.". Vanhempi suuttui pienemmälle ja sitten molemmat itki täyttä kurkkua. Mä ajoin vähän aikaa kunnes molemmat oli rauhoittunu ja sitten pysähdyin juttelemaan nuoremman kanssa. Se sitten pyysi tosi kiltisti anteeksi joten päätin että ok, mennään sitten takaisin vesipuistoon. No vesipuistossa meni kaikki ihan ok ja sitten kun käveltiin autolla niin vanhempi ei totellut vaan heitteli kiviä parkkipaikalla ja yhden varoituksen jälkeen mä sitten otin sen keräämät kivet pois siltä ja siitä vasta huuto syntyi. Sieltä tuli kaikki "you can't tell me what to do! Your job is not to tell us what to do!" ja karseet itkupotkuraivarit joten jess, hyvä päivä :D Ei mutta tää asiakin sovittiin puhumalla ja kun tultiin kotiin kaikki oli hyvällä tuulella.

Mä olin ihan valmis vaan kuolemaan omaan sänkyyn mutta mun hostäiti oli tehnyt dinneriä ja mulle oli pikku yllätys! Se oli ostanu mulle World-Market kaupasta salmiakin tapaisia karkkeja ja kirjoittanut kortin! Syötiin tosi mukava dinner ja mä sain vielä jälkkäriksi avata mun tuoman salmiakkisuklaan ja syödä sitä joten olipa päivän pelastus. Ahh siis Fazerin pikku salmiakkisuklaa levy on parhautta!
Mulla on niin paras hostperhe vaikka tänään aikaisemmin oli aivan hirveetä! Pojat on kyllä tosi söpöjä ja tullaan hyvin toimeen, tänään ei vaan natsannut. No huomenna on uusi päivä ja yritetään huomenna uudestaan. Puhuttiin ruokapöydässä siitä että vanhempi huusi mulle päin naamaa aamulla ja kun se äiti kysyi vanhemmalta että "miksi?" niin se sanoi että "en mä tiedä, koska mä oon tyhmä." joten sitä ihan selvästi harmitti että se oli huutanut mulle :) Otsikko tulee laulusta joka soi autossa ja helpotti kummasti kun kuulin noi sanat!
Hostpoika halus että otan kuvan sen dinneristä. Se on kyllä niin nirso ruuan suhteen. Ei se muuta tainnu syödäkkään.
Paras hostmom osti mulle salmiakkia! Toi oikeenpuolemmainen maistuu jopa ihan suolaiselta!
<3 Love them! So happy having a great hostfamily!

10 kommenttia:

  1. Voi että sun hostperhe kuulostaa ihanalta! Pojatkin, vaikka vähän vaikeelta päivältä kyllä kuullosti! Mutta pojat on poikia ja lapset lapsia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo poitsut on poikia vaikka välillä joutuu kyllä olemaan kunnon tiukkapipo:D

      Poista
  2. Siis sulla on kyllä niin huomaavainen hostmom! Just tuollaset kortit kiitoksien kans tuo niin hyvän mielen! Mun hostmom Hollannissa oli kans tuollanen lahjaihminen ja tuli aina niin kiva olo ku sai ees jonku pienen avaimenperän! :D Kyllä se pelkkä kiitoski on ihan kiva, mutta tuleehan siitä nyt tottakai vähän speciaalimpi olo, ku saa jotain tuollasta! :)

    Murrr, postasit taas minuutti sitte! Määki ihan just äsken! :DD Ihan hyvin me aina ajotetaan! ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeee telepatiaa :D
      Ei mutta joo, piristi päivää kivasti!

      Poista
  3. Voi ihana sun hostmom!! Varmasti piristi muuten rankkaa päivää toi lahja siltä! :) Muutenki tosi ihanalta kuulostaa toi sun perhe vaikka noi pojat osaakin välillä vähän kauhukakaroita olla, niinhän se aina vähän on :D ainaki täällä päässä kans tapellaan koko ajan, ei sentään viel oo tommosta raivoo keneltäkään mulle tullu, toivottavasti ei tuukkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D joo no mä voin just kuvitella miten sulla menee siellä jonku viiden pojan kanssa! Joo tänään taas sain pari potkua, mutta pidin kyllä niin pahan puhuttelun pikkuselle että katotaanko potkaiseeko vielä.

      Poista
  4. Voi vitsit ku sul on tosi kiva perhe siel ja tosi kiva toi sun hostmom, ku ostaa sulle salmiakkia. :)Vaikka se ei olekkaan sitä Fazerin ja muiden Suomalaisten tehtaiden tekemää salmiakkia mutta hyvää se silti ehkä on ;) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää on ihan hyvää tää salmiakki, mutta kyllä on fazeria ikävä :'(

      Poista
  5. Oih sun hostperhe vaikuttaa niiin ihanalta!! Ja kiitos ihan mahtavasta blogista, fantsuu et jaksat päivittää joka päivä. Oon ite lähössä vajaan parin viikon päästä auppariks Floridaan, joten on ollu tosi mielenkiintosta ja jotenki rauhottavaa seuraa teijän puuhasteluja täällä (: Tämän halusin vain tulla kertomaan, ihanaa keskiviikkoa sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooi Florida<3 Kävipä sulla tuuri paikan suhteen! Kiitos paljon ja tsemppiä, nauti vikat viikot Suomesta, löydät ittes täältä nopeammin kun uskotkaan! PItää muuten liittyä lukijaks sun blogiin!:)

      Poista