lauantai 5. tammikuuta 2013

Party in the USA?

Moikka!
Olen Mia, 18 vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta, TOIVON MUKAAN lähdössa Aupairiksi USAhan ensi kesänä vuodeksi. Olen kirjoittanut blogia jo pari vuotta, ja kirjoitan vieläkin, mutta päätin tehdä ihan oman auppariblogin, missä mun kaverit, perhe, sukulaiset ja miksei muutkin, voi lukea mun hakuprosessista, valmistautumisesta, lähdösta ja sitten tottakai koko vuodesta. Kirjoitan normaalisti blogia ruotsiksi, mutta auppariblogia aijon kirjoittaa suomeksi, jotta mun kaikki suomenkieliset kaverit, mummi ja serkutkin (kokonaiset kaksi kappaletta) voivat seurata. Tänne ajattelin kirjoittaa vain näitä aupparijuttuja silloin kuin jotain ilmenee, ja sinne omaan "normi"blogiin sitten tuttuun tapaan jokapäiväisestä elämästäni. Sitten kun löydän itseni sieltä USAn puolelta, tästä tulee minun jokapäivänen blogini jota toivon mukaan pystyn päivittämään joka päivä.
Blogin ulkonäkö on vielä hieman työn alla mutta eiköhän se muokkaudu mun näköiseksi kohtapuolin.
Ajattelin kirjoittaa hieman online hakemuksen tekemisestä, järjestöstä jonka kautta menen ja aupair haastattelusta jossa kävin toissapäivänä myöhemmin. Tervetuloa lukemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti